۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84930774
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

دشمن عظمت و قدرت ایران را بر نمی‌تابد

۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۱۷
کد خبر: 84930774
دشمن عظمت و قدرت ایران را بر نمی‌تابد

همدان- ایرنا- مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اتفاقات و اغتشاشات امروز به‌خاطر مشکلات اقتصادی کشور نیست، بلکه دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی در هراس است و این قدرت و عظمت را برنمی‌تابد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا؛ سردار «مهدی فرجی» در مراسم یادبود شهید مدافع امنیت شهید پاسدار «علی نظری» در مسجد چهارده معصوم(ع) ملایر اظهار داشت: در اتفاقات اخیر معاندان، سلبریتی‌ها و همه ورود پیدا کردند، اما در این میان دشمن با همه امکاناتش آمد.

وی ادامه داد: امروز مردم ما همان مردم سال ۱۳۵۷ هستند که در برابر تمامی مشکلات ایستادند و به پشتوانه همین مردم؛ نباید اجازه دهیم اراذل و اوباش و اغتشاشگران با پشتیبانی دشمن در این کشور عرض اندام کنند.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه یک نمونه جنایت معاندان و اغتشاشگران را در ملایر شاهد بودیم که منجر به شهادت «علی نظری» شد، افزود: دشمن باید بداند که ما قدرتمند هستیم و در هشت سال دفاع مقدس تمام تلاش‌مان این بود که از دشمن تلفات بگیرم، اما امروز تلاش می‌کنیم تلفات نگیریم و به فکر مردم باشیم.

سردار فرجی با بیان اینکه تلاش دشمن ایجاد خشونت در کشور است، بیان کرد: دشمنان در رسانه‌های فارسی زبان و ضد انقلاب، قرارگاه جنگی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل داده‌اند.

به گفته وی کومله و دموکرات ۷۰ سال با هم می‌جنگیدند و امروز متحد شده‌اند و در حال حاضر ۶۰ گروه تروریستی داریم که آمریکا آنها را ساماندهی کرده و به آنها گفته‌ اگر باهم متحد نباشید، سرنگون می‌شوید.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان جمهوری اسلامی را هدف اصلی این دشمنان دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی در عین قدرتمندی، بسیار مظلوم است و طی ۴۳ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، امروز از نظر تجهیزات نظامی پیشرفت‌های بزرگی داریم و نباید فریب افکار دشمن را خورد.

سردار فرجی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در ۱۶ نهاد اطلاعاتی خود برای ما تصمیم‌گیری می‌کنند، خاطرنشان کرد: به گفته آنها، جمهوری اسلامی ایران چهار عنصر قدرت را که موجب شکست‌ناپذیری هر کشوری می‌شود را دارد.

وی یادآور شد: دشمن در تلاش برای از بین چهار عنصر مهم رهبری مقتدر، مکتب بزرگ جهاد و شیعه و مردم است و تلاش می‌کند به نوجوانان ما القا کند که آمریکا دشمن ما نیست.

مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس صدام دشمن ما نبود بلکه بازیچه بود، افزود: باید داستان را برای مردم و نوجوانان نسل امروز بازگو کنیم که در این هشت سال بر ما چه گذشت.

سردار فرجی گفت: امروز نسل جوان و نوجوان ما بدانند دشمن دنبال طرح و موضوع است و می‌خواهند توان و احساس امنیت را از ما بگیرند.

مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در این اغتشاشات بسیاری از بسیجی‌های ما آسیب دیدند، گفت: آنها به چه جرمی باید مورد آسیب و اهانت قرار گیرند.

سردار فرجی به مربیان پرورشی و همه کسانی که متعهد این انقلاب و نظام هستند، تاکید کرد: امروز روز بصیرت‌افزایی و روشنگری برای نسل جوان و نوجوان است و باید آنان را نسبت به انقلاب و آرمان‌های شهدا آگاه کنیم.

وی ادامه داد: شهید نظری و سایر شهدای اغتشاشات آبروی این استان و کشور هستند که انقلاب اسلامی با خون این شهدا بیمه شده و ما باید پاسدار خون شهدا باشیم.

به گزارش ایرنا؛ شهید مدافع امنیت شهید پاسدار سرگرد «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha