بزرگترین جنگ ترکیبی تاریخ بشریت بر ملت ایران تحمیل شده است

بندرعباس - ایرنا - مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه بزرگترین جنگ ترکیبی تاریخ بشریت بر مردم کشور ما تحمیل شده است، گفت: دشمن با به راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی در ایران به دنبال جنگ ترکیبی و تصویرسازی‌های غیرواقعی در اذهان مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حجت‌الاسلام موسی پولادی" روز چهارشنبه در همایش تبیین مسائل اجتماعی کشور در جمع کارکنان جامعه دریایی و بندری در بندر شهید رجایی اظهار داشت: دشمن با موج سواری رسانه‌های دروغ پرداز خود با هزینه‌های بسیار سنگین علیه انقلاب اسلامی ایران به دنبال تصویرسازی از مواردی است که وجود خارجی ندارد.

وی ادامه داد: توطئه جاری در کشور ما محصول سیاست‌های آمریکا، انگلیس، آل سعود و رژیم صهیونیستی طی ۴۳ سال انقلاب اسلامی است و این دشمنان قسم خورده اینک با جنگ ترکیبی تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و امنیتی را مورد هدف قرار داده و از طرفی با گسترش تحریم ها به خیال خود با مانع تراشی‌ در این عرصه‌ها می‌توانند راه‌های توسعه اقتصادی و پیشرفت ایران را ببندند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه در این جنگ ترکیبی دشمن علاوه به روایت‌ سازی‌های دروغین، فریب و تمرکز بر جنگ خیابانی به تولید بازی‌های ضد ایرانی و ضد اسلامی روی آورده است، جهاد تبیین را شاهراه غلبه بر جنگ ترکیبی دشمن دانست.

حجت‌الاسلام پولادی ضمن تاکید بر روایت‌گری و تبیین واقعیت‌ها و تحلیل‌های واقع‎بینانه جامعه به جوانان و خانواده‌ها، هدایت فکر جوانان و نوجوانان به سوی دروغ پردازی فضای مجازی از جمله اقدامات دشمنان برشمرد که محصول آن تصویر سازی در اذهان و بازی با هیجانات آنها در کف خیابان‌ها است.

وی گفت: دشمن نمی‌تواند قدرت جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورها را ببینید به همین دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند «جنگ جنگ روایت‌هاست پس روایت کنید، اگر شما مطالب را روایت نکردید دیگران روایت می‌کنند و واقعیات را جور دیگری جلوه می‌دهند»

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان با بیان اینکه تربیت یافته طراز انقلاب اسلامی فریب جنگ ادراکی و ترکیبی دشمن را نمی‌خورد، اضافه کرد: از بستر انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس ما شهدایی مثل سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، شهدای حرم و شهدای امنیت پرورش یافتند که موجب عزت و افتخار کشورمان شدند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و فرمانده پایگاه بسیج بندر شهید رجایی نیز هدف از برگزاری این همایش را روشنگری از فتنه‌های دشمنان و منافقان داخلی و خارجی، تحلیل مسائل روز کشور، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی عنوان کرد.

"محمود صابری" با اشاره به شهادت بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران توسط منافقین افزود: طراحی ایجاد آشوب در ایران مانند حرکت منافقین در سال‌های ابتدایی انقلاب بخش بزرگی از نقشه آمریکا و هم‌پیمانانش در داخل و خارج برای ضربه زدن به منافع ملی و انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: داشتن بصیرت از مهم‌ترین مسائل در مواجهه‌ با فتنه‌ها است و در کنار بصیرت مردم، رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب و استفاده از نظرات کارشناسان حوزه سیاسی و دینی از مسائل مهمی است که مسیر غبارآلود فتنه برای خانواده‌ها روشن‌تر می‌کند.

اخبار مرتبط