رییس فدراسیون دو و میدانی: مسئولان برای حضور جوانان به مسابقات ملی همکاری کنند

یزد- ایرنا- رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: مسئولان اجرایی و ورزشی برای حضور فعال و موثر جوانان در مسابقات ملی و کسب افتخار همکاری کنند.

به  گزارش خبرنگار ایرنا، هاشم صیامی روز چهارشنبه در مجمع سالانه هیات دوومیدانی استان یزد افزود: برای کسب افتخار در این رشته در مسابقات مهم ملی و بین‌المللی به همراهی و همکاری نیاز است.

وی ادامه داد: ورزش دو و میدانی یک ورزش مهم، پایه و متنوع و دارای ظرفیت بالایی است که در بازی‌های آسیایی و المپیک، ۱۴۶ مدال توزیع می‌شود و می‌طلبد دستگاه‌های دولتی برای حضور جوانان به مسابقات ملی و افتخارآفرینی برای کشور اهتمام داشته باشند.   

این مسئول اظهار کرد: استان یزد در ورزش دو و میدانی به دلیل حضور باشگاه چادرملو اردکان در کشور سرآمد است و توانسته‌ایم تعداد زیادی از تیم ورزشی هیات دو و میدانی یزد را به تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان دعوت کنیم.

وی تاکید کرد: استان یزد در حوزه ورزش بانوان و آقایان دارای قهرمانان ملی است که فدراسیون دو و میدانی کشور در این حوزه توجه ویژه‌ای به این استان دارد.

رییس فدراسیون دو و میدانی: مسئولان برای حضور جوانان به مسابقات ملی همکاری کنند

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: توسعه ورزش دو و میدانی به دلیل ظرفیت‌ها و علاقه‌مندان زیادی که وجود دارد با همکاری بخش‌های مختلف پیگیری و اقدام می‌شود.

علیرضا پورسلمان در این مجمع افزود: توسعه این ورزش در گرو شناخت استعدادها و برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی در کنار امور فنی است که باید در استان پیگیری شود.

وی به اهمیت همکاری و همدلی تمامی اعضای جامعه هدف و پیشکسوتان این رشته در استان برای موفقیت اشاره کرد و تداوم آن را بیش از گذشته در یزد خواستار شد.

همچنین تعدادی از اعضای هیات دوومیدانی یزد به ارائه گزارش و طرح مطالبات و دیدگاه‌های خود برای توسعه و تقویت این رشته در استان پرداختند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و هیات دو و میدانی در ۱۱ شهرستان استان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha