۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84931404
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خوانسار  دارای بیشترین بارش پاییزی شبانه روز گذشته در استان اصفهان بود

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت : شهرستان خوانسار در غرب این استان با ثبت ۴۲.۶ میلی‌متر باران در ۲۴ ساعت گذشته ، از بیشترین بارش پاییزی در روزهای اخیر بهره‌مند شد.

محمدرضا رفیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از خوانسار، بویین و میاندشت با ۳۰.۴ میلی متر و فریدونشهر با ۲۷ میلی‌متر دارای بیشترین بارندگی بود و برای کلان‌شهر اصفهان نیز ۱۲.۶ میلی‌متر بارش ثبت شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز بر روی استان پیش بینی شده است و همچنان شرایط بارش برای بیشتر مناطق استان مهیاست.

وی اضافه کرد: اوج فعالیت این سامانه برای نیمه جنوبی استان همراه با رگبار باران و رعد و برق برای این مناطق پیش بینی می شود.

رفیعی بیان کرد: دمای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.   

وی خاطرنشان کرد: دمای کلان شهر اصفهان حداکثر ۱۷  و حداقل به ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید.

رفیعی افزود: خوروبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

 کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان به شهروندان و مسافران توصیه کرد احتیاط لازم را در سفرهای برون شهری و تردد در مسیرهای مواصلاتی را داشته باشند و از فعالیت کوه‌نوردی خودداری کنند و از تردد و اسکان درحاشیه مسیل‌هاو رودخانه‌های فصلی اجتناب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha