استاندار خراسان‌شمالی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد 

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۳ آبان را گرامی داشت و از مردم برای شرکت و حضور در راهپیمایی دعوت کرد.  

به گزارش ایرنا، در پیام محمدرضا حسین نژاد آمده است: تبعید امام خمینی (ره)، شهادت دانش‌آموزان توسط استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران به عنوان سه اتفاق بسیار تاثیر گذار تاریخ ایران در ۱۳ آبان ثبت شده است، روزی که هدف و رسالت اصلی اش احیای ارزش های انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی است.

در این پیام تاکید شده است: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دانش آموزان نقطه قوت کشور محسوب می شوند که تداعی هر ساله این روز می تواند درسی فراموش نشدنی برای تمام دانش آموزان باشد که به هیچ عنوان در مقابل ابر قدرت های چپاولگر بین المللی کوتاه نخواهند آمد.

استاندار خراسان شمالی در این پیام یادآور شده است: مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، ضمن تجدید میثاق با شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری با حضور پررنگ خود بار دیگر به تمامی دشمنان این نظام نشان خواهند داد که ایران برای همیشه سرافراز است.  

حسین نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز ۱۳ آبان ۵۷ و شهدای دانش آموز حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر شاهچراغ از عموم مردم استان اعم از دانش آموزان، دانشگاهیان، اصناف، طلاب و روحانیان و معلمان در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

براساس این گزارش راهپیمایی استکبار ستیزی ۱۳ آبان فردا (جمعه) در بیش از ۳۰ نقطه استان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha