۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84931519
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی مردم ایران است

بجنورد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: روز ۱۳ آبان ماه نمادی از آزادی‌خواهی و استکبار ستیزی مردم ایران است.

حجت الاسلام رضا نوری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مردم ایران در طول انقلاب نشان داده اند که زیر بار ظلم و ستم نمی روند و همواره در برابر زیاده خواهی و سلطه گری های استکبار ایستاده اند.

وی افزود: ویژگی و شاخصه مردم ما، روحیه آزادگی، حق طلبی و خودباوری است، ملت ما هرگز با ظلم سازش نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: ملت ایران با روشنگری رهبر معظم انقلاب در برابر ظلم و ستم مقاومت کرده و روی پای خود می ایستند.

وی گفت: تا زمانی که توطئه های دشمنان ادامه دارد، ستیز با استکبار و جور در کشور تداوم دارد و مردم ما هرگز در برابر زیاده خواهی های مستکبران سر خم نمی کنند.  

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه حادثه ۱۳ آبان نشان داد مردم ما به بلوغ سیاسی و هوشمندی رسیده اند اظهارداشت: مردم ما امسال پرشور تر از هر سال در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان شرکت می کنند و ولایتمداری خود را در جهان به اثبات می رسانند.  

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال متفاوت تر از سال های پیش برگزار می شود و مردم ما با حضور گسترده خود حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

براساس این گزارش همزمان با روز دانش آموز و استکبار ستیزی، آیین و برنامه های مختلف با محوریت راهپیمایی در بیش از ۳۰ نقطه شهری و روستایی استان برگزار می شود.

سخنران محوری روز ۱۳ آبان در بجنورد، سردار کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha