۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84931538
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی مراسم ۱۳ آبان در شهر اردبیل اعلام شد

اردبیل - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: به مناسبت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در روز جمعه، محدودیت‌های ترافیکی در مسیر راهپیمایی شهر اردبیل اعمال می‌شود.

سرهنگ سیدحجت فتاحی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: جهت برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان محدویت و تمهیدات ترافیکی در محل اجرای این آیین در شهر اردبیل از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی اظهار کرد: در این راستا و در جهت ارتقای ایمنی تردد اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی در ۲ فاز انجام خواهد شد.

او بیان کرد: در فاز اول که از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه آغاز می شود، توقف هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل میدان شریعتی تا چهارراه امام خمینی ممنوع بوده و در صورت توقف با استفاده از  جرثقیل به مکان ایمنی منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اضافه کرد: فاز دوم هم از ساعت هشت صبح روز جمعه ۱۳ آبان ماه تا اتمام مراسم به مرحله اجرا در خواهد آمد.

فتاحی ادامه داد: بر این اساس تردد هر نوع وسیله نقلیه در حدفاصل ایستگاه سرعین، تقاطع ۱۵ خرداد، سه راه دانش، به طرف شریعتی و میدان شریعتی به طرف چهارراه امام خمینی، چهارراه ورزش و خیابان شیخ صفی الدین به طرف چهارراه امام خمینی، چهارراه امام خمینی به طرف بازار و چهارراه پیرعبدالملک، عالی قاپو و امام حسین (ع) به طرف چهارراه بازار منموع بوده و محدویت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها تا پایان مراسم راهپیمایی ادامه خواهد داشت، گفت: از همه اقشار مردم درخواست می شود ضمن همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز و ضرورت از خیابان‌های همجوار به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha