انقلاب‌های رنگین استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی راه به جایی نمی‌برد

همدان- ایرنا- یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اتفاقات و آشوب‌های اخیر در کشور، گفت: استکبار جهانی سال‌هاست که انقلاب‌های رنگین، جنگ نرم و آشوب‌های خیابانی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است، اما باید بداند که این توطئه‌های آنان همچون گذشته با شکست مواجه خواهد شد.

به گزاری خبرنگار ایرنا؛ امیر سرتیپ دوم «داود نظام اسلامی» روز پنجشنبه در آیین یادبود شهید مدافع امنیت شهید پاسدار «علی نظری» در مسجد جامع ملایر اظهار داشت: خون شهدا ضامن بقای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و کسی نمی‌تواند سر سوزن گزندی به این درخت تنومند ،دین و شریعت ملت ایران وارد کند.

وی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه‌های زیادی همچون هشت سال جنگ تحمیلی را با تمامی تجهیزات علیه جمهوری اسلامی رقم زدند و امروز چون از طریق جنگ نظامی راه به جایی نبردند، به جنگ نرم روی آورده‌اند.

این یادگار و جانباز هشت سال دفاع مقدس به روند شکل‌گیری انقلاب و تحمیل جنگی نابرابر علیه نظام و انقلاب نوپای جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: کشورهای استکباری و ابرقدرت و کشورهای مرتجع عربی چون منافع‌شان در ایران بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ترور، کودتا و تجزیه ایران را در سر می‌پروراندند و می‌خواستند نهاد نوپای انقلاب را در نطفه خفه کنند.

امیر سرتیپ دوم نظام‌اسلامی با بیان اینکه کل دنیا مقابل جمهوری اسلامی ایستاده بود و جنگ تحمیلی را علیه ما به راه انداختند، ادامه داد: دشمن در این جنگ نابرابر از همان نقطه‌ای که فکرش را نمی‌کرد، شکست خورد و آن حمایت و پشتیبانی مردم و رزمندگان اسلام از نظام و انقلاب بود.

به گفته وی، جوانان و نوجوانان ۱۳ ساله ما همچون شهید فهمیده در هشت سال جنگ تحمیلی به میدان آمدند و با دست خالی مقابل دنیا و دشمن تا بُن دندان مسلح ایستادند، چون به آگاهی، بینش و بصیرت بالایی رسیده بودند که چگونه از نظام، انقلاب، رهبری و دین و شریعت ملت ایران دفاع کنند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: کشورهایی که در هشت سال جنگ تحمیلی تمامی تجهیزات نظامی، سلاح‌های تهاجمی و پیشرفته‌ترین سلاح‌های روز را در اختیار رژیم بعثی عراق قرار داده بودند، امروز همین کشورها مدافع و داعیه‌دار حقوق بشر شده‌اند.

انقلاب‌های رنگین استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی راه به جایی نمی‌برد

امیر سرتیپ دوم نظام‌اسلامی تاکید کرد: تجربه هشت سال دفاع مقدس به ما ثابت کرد که برای دفاع از انقلاب، کشور، آب و خاک، ناموس، دین و شریعت‌مان باید دست به زانوی خودمان بگیریم و از ظرفیت نخبگان، جوانان، رزمندگان، نیروهای رزمنده و سلحشور این مملکت استفاده کنیم.

وی به پیشرفت‌های نظامی و دفاعی و دانش هسته‌ای ایران اشاره کرد و ادامه داد: دشمن وقتی دید قطار انقلاب به سرعت در حال حرکت است و جوانان ما افتخارآفرینی می‌کنند و چرخه کشور را در همه زمینه‌ها همچون اقتصاد، علم، سیاست و اجتماع پیش می‌برند، از جنگ سخت به جنگ نرم روی آوردند.

جانباز هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه خواسته شهدا مبنی بر بقای انقلاب اسلامی، وعده خداوند و حق است، افزود: ریختن خون پاک و مطهر شهدا همچون «علی نظری» موجب تنومند شدن نظام و انقلاب اسلامی می‌شود.

به گفته وی، در اتفاقات اخیر مردم با هوشیاری و درایت به صحنه آمدند و با شجاعت و حضور به موقع نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی توطئه دشمنان بار دیگر در نطفه خفه شد.

این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: عده‌ای جوان غافل در این آشوب‌های خیابانی سوار بر موج اغتشاشات شدند و لیدرهای آنان میلیاردها تومان پول از عربستان و رژیم صهیونیستی گرفتند.

امیر سرتیپ دوم نظام‌اسلامی لزوم افزایش و تقویت بصیرت و آگاهی جوانان را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین را محقق کنیم و هر کدام یک روای و روایتگر از پیشرفت‌ها و دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب اسلامی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب و امنیت و آرامشی که شهدا برای ما به ارمغان آوردند، باید در فضای مجازی بازگو شود، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در امنیت است و نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و بسیج و سپاه تا آخرین قطره خون خود از امنیت این نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

انقلاب‌های رنگین استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی راه به جایی نمی‌برد

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز گفت: اگرچه داغ شهید «علی نظری» بسیار بر ما سنگین بود، اما ما را در مسیری که حرکت می‌کنیم، مصمم‌تر کرد.

سرهنگ «علی‌اصغر فارسی» اظهار داشت: شهادت «علی نظری» و دیگر شهدای مدافع امنیت این پیام را به ما داد که در برابر هجمه‌های سنگین دشمن و جنگ ترکیبی که علیه نظام اسلامی به راه انداخته است، باید از جان گذشت تا این نظام بماند.

وی افزود: تا پای جان برای استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف انقلاب ایستاده‌ایم و این راه روش شهدا همچنان ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا؛ در آیین یادبود شهید مدافع امنیت شهید نظری فرماندار ویژه ملایر، سردار قاسم ملکی دبیر ستاد برگزاری یادواره‌های شهدای کشور، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، خانواده معظم شهدا و خانواده شهید نظری و اقشار مختلف حضور داشتند.

شهید مدافع امنیت شهید پاسدار سرگرد «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه چهارم آبان در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد. پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha