راهپیمایی ۱۳ آبان تداوم راه انقلاب و مقابله با منش استکبارستیزی است

بجنورد-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان تداوم راه انقلاب و مقابله با منش و خوی استکبارستیزی است و مردم با حضور پرشور خود پاسخ محکمی بر یاوه‌گویان خواهند داد.

حسن ناهیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مردم ما سال ها است که با دشمنی و توطئه های استکبار آشنا هستند و در طول انقلاب همواره به شکل های متفاوت از سلطه جویی های مستکبران آسیب دیده اند ولی هرگز به ولایت پشت نکردند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی با وجود کارشکنی های دشمن همواره در مسیر پیشرفت و رشد حرکت کرده است بنابراین دشمن تلاش می کند تا با روش های مختلف جلوی این پیشرفت را بگیرد. 

ناهیدی افزود: مردم ما سربلند و استوار در مقابل دسیسه های دشمن ایستاده و از نظام اسلامی حمایت می کنند، این نشان از ولایتمداری و اتکا به قدرت و توان خود است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: امسال در روز ۱۳ آبان ماه، مردم ما بار دیگر حماسه می آفرینند و پشتیبانی از نظام اسلامی را به رخ جهانیان می کشند. 

وی گفت: با توجه به تلاش های دشمن برای فراموشی آرمان های نظام اسلامی، نسل جدید باید با دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شوند از این رو  پاسداشت یوم الله ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی ضرورت است. 

وی تاکید کرد: برگزاری راهپیمایی به مناسب ۱۳ آبان ماه و سالروز تسخیر لانه جاسوسی امسال از اهمیت ویژه برخوردار است، امروز چشم تمام جهان به ایران اسلامی است تا بار دیگر ولایتمداری و حمایت از آرمان های نظام اسلامی را محک بزنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: مردم ما به ویژه دانش آموزان با حضور در راهپیمایی نشان خواهند داد که در صحنه هستند و پاسخ یاوه گویی های دشمن و بدخواهان را با حضور گسترده خود به جهان  خواهند داد.

براساس این گزارش راهپیمایی استکبار ستیزی ۱۳ آبان فردا (جمعه) در بیش از ۳۰ نقطه استان برگزار می‌شود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha