۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84931886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید استاندار کردستان به مدیران: ارتباط نزدیکتری با مردم داشته باشید

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان بر لزوم تجدیدنظر برخی دستگاه‌ها در عملکردشان برای جلب رضایت مردم تاکید کرد و از مدیران دستگاه‌ها خواست در دسترس مردم بوده و گوش شنوایی برای شنیدن مشکلاتشان باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری کردستان اظهار داشت: مردم از عملکرد برخی دستگاه ها رضایتمندی بالایی ندارد، بنابراین نیاز است مدیران در حوزه کاری خود تجدیدنظر کنند.

وی شاخص انتخاب مدیران را جدا از سلامت، قدرت سالم سازی و مدیریت صحیح آنان دانست و افزود: اگر مدیری قدرت نظارت درست بر عملکرد مجموعه خود را نداشته باشد، موجب نارضایتی مردم و در نتیجه بدبینی آنان خواهد شد.

استاندار کردستان تاکید کرد: اگر کارشناس یا مسوولی سرمایه گذاری را دلسرد می کند، خواسته یا ناخواسته در مسیر اهداف دشمن قدم برداشته است، پس هم و غم مدیران باید توسعه استان باشد.

زارعی کوشا با بیان اینکه ضعف مدیران را نباید نشانه ضعیف بودن نظام اسلامی دانست، یادآور شد: انقلاب اسلامی اکنون در اوج اقتدار و توانمندی است و تاکنون اینگونه در دنیا مورد توجه نبوده است.

وی تاکید کرد: اگر امروز چندین رسانه با تجهیزات و پشتیبانی، به صورت شبانه روزی علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده و به تحریک افکار مردم می پردازند، نشان از بزرگی و عظمت نظام دارد و این یعنی این انقلاب سدی در مقابل توطئه ها و برنامه های شوم استکبار و رژیم صهیونیستی است.

استاندار کردستان با بیان اینکه همه ما در انقلاب اسلامی مسوول هستیم و مسوولیت داریم، افزود: بقای انقلاب این نیست که مدعیان انقلابی گری تا آخر خواهند ماند، چراکه همه همواره مورد امتحان واقع می شویم و در شرایط فعلی نیز ممکن است برخی از این امتحان موفق بیرون نیایند.

زارعی کوشا یادآور شد: اگر امروز برخی جوانان و نوجوانان در دام توطئه و طراحی ها و تبلیغات نادرست دشمنان، دچار شبهه می شوند، ناشی از عملکرد ضعیف مدیران است.

وی با بیان اینکه هیچکس بیشتر از رهبری منتقد عملکرد دولت ها و مدیران نبوده است، اظهار داشت: وظیفه داریم کارمان را درست انجام داده و برای جلب رضایت مردم تلاش کنیم.

استاندار کردستان ناامید کردن مردم را حرکت در مسیر دشمن دانست و گفت: مدیر باید کارش را درست انجام دهد و البته در زمان لازم، به صراحت موضع خود را نیز بیان کند.

زارعی کوشا با بیان اینکه هیچ دستگاه و مدیری بدون عیب و نقص نیست، تاکید کرد: این نظام با هیچ کسی عقد اخوت نبسته است و با قدرت با مفسدان در هر رده ای برخورد کرده است.

دشمن اهمیت ۱۳ آبان را می داند

وی در بخش دیگری از سخنانش ۱۳ آبان را یکی از مناسبت های مهم تاریخ معاصر ایران برشمرد و افزود: دشمن به خوبی اهمیت این روز را می داند، همچنانکه آمریکا از این روز خاطره خوشی ندارد و به دنبال عقده گشایی در چنین روزی بوده که تاکنون موفق به این مهم نشده است.

استاندار کردستان یادآور شد: انقلاب اسلامی استوارتر از همیشه در مسیر خود، به عنوان پرچمدار جبهه حقیقت و داعیه کلمه الله در جهان به حرکت ادامه می دهد.  

وی بار دیگر اشاره ای به اغتشاشات داشت و ادامه داد: در ماجراهای اخیر با وجود اینکه زیر هجمه رسانه ای دشمنان و سیاه نمایی و دروغ نگاری آنان بودیم اما مردم کردستان با بصیرت عمل کردند و این ادعا قابل اثبات است.

استاندار کردستان اظهار داشت: منکر برخی رفتارهای مزدوران و فریب خوردگان نیستیم اما هجمه تبلیغات رسانه ای دشمن با واقعیت قابل قیاس نیست.

وی با این حال گفت که طبق ارزیابی های صورت گرفته در سطح کشور، در کردستان به خوبی اوضاع کنترل شد و تخریب ها خیلی کمتر بود.

استاندار کردستان به این هم اشاره کرد که نگران خدشه دار شدن امنیت استان و بدبینی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در منطقه شده و اتفاقات اخیر، کار را برای جذب سرمایه گذار سخت کرده است.

زارعی کوشا این موضوع را هم اطلاع رسانی کرد که دفتر وزارت امور خارجه در استان راه اندازی شده تا مردم برای انجام کارهای کنسولی ناچار نباشند به استان های دیگر مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha