۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۴۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84931959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سنندج مردم را به شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد

سنندج- ایرنا- فرماندار سنندج با تاکید بر اهمیت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، از همه اقشار مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم فردا دعوت کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری پنجشنبه شب اظهار داشت: ۱۳ آبان، یادآور شهادت دانش‌آموزان انقلابی بدست دژخیمان پهلوی، تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام است.  

وی اضافه کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حوادثی با تاثیرات و پیامدهای عمیق و بسیار گسترده در معادلات سیاسی کشورمان است که به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی، «انقلاب دوم» مردم ایران نام گرفت.

فرماندار سنندج افزود: از آنجا که دشمن در رسانه‌ها و فضای مجازی با فضا سازی غیرواقعی، سیاه‌نمایی، بزرگ جلوه‌دادن مشکلات کوچک و وارونه کردن واقعیت‌های کشورمان، درصدد ایجاد ناامنی در اقصی نقاط ایران است، لذا حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تمام توطئه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

عسکری تاکید کرد: دشمن که دائم به دنبال بهانه‌جویی برای برهم‌زدن نظم عمومی جامعه است، مرگ مهسا امینی را بهانه‌ای قرار داد تا با تحریک برخی جوانان و نوجوانان و فریب تعدادی از آنها موجب ایجاد ناامنی و آشوب شد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه از آنجایی که دشمن بر حضور اغتشاشگران در خیابان‌ها اصرار دارد، از اقشار مختلف جامعه بویژه بسیج اصناف، دانشجویان، فرهنگیان، روحانیون و جامعه ورزشی خواست با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان برگ زرین دیگری در تاریخ اسلامی ثبت کنند.

فردا جمعه راهپیمایی ۱۳ آبان در سنندج از میدان آزادی تا میدان انقلاب این شهر برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha