۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸
کد خبر: 84932139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخباری از تئاترشهر؛ از تعطیلی یک روزه تالارهای نمایشی تا حضور معاون وزیر صنعت

تهران- ایرنا- تعطیلی یک روزه تالارهای نمایشی، برگزاری کارگاهی در حوزه نقد تئاتر و حضور معاون وزیر صنعت سه رویداد نمایشی مرتبط با مجموعه تئاترشهر در روزهای اخیر هستند.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایرنا؛ نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاترشهر، روز جمعه (۱۳ آبان ماه) به دلیل همزمانی با سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) اجرایی نخواهند داشت.

در روزهای اخیر نمایش‌های «فرزند یک خنیاگرم» به کارگردانی شکرخداگودرزی در تالار چهارسو، «شراره» به کارگردانی محمدمهدی خاتمی در تالار سایه و «پاره‌هایی از چند زندگی» در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه رفته‌اند.

اخباری از تئاترشهر؛ از تعطیلی یک روزه تالارهای نمایشی تا حضور معاون وزیر صنعت

اولین جلسه از پروژه «کارگاه نقد تئاتر» در تئاتر شهر برگزار شد

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران از اولین نشست از پروژه کارگاه‌های نقد تئاتر را در تالار مشاهیر مجموعه تئاترشهر برگزار کرد.

این کارگاه‌های آموزشی هر هفته با حضور نصرالله قادری نویسنده، کارگردان، مدرس و منتقد تئاتر در تالار مشاهیر مجموعه تئاترشهر برگزار می شود.

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران پیش از این نیز با همکاری مجموعه تئاترشهر سلسله نشست‌های «دوشنبه های نقد تئاتر» را در این مجموعه برگزار کرده بود، که طی آن اعضای این کانون در حضور عوامل اجرایی، به نقد و بررسی آثار نمایشی به صحنه رفته در این مجموعه می پرداختند.

اخباری از تئاترشهر؛ از تعطیلی یک روزه تالارهای نمایشی تا حضور معاون وزیر صنعت

معاون وزیر «صمت» به تئاترشهر آمد

محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته با حضور در تالار سایه مجموعه تئاترشهر از نمایش «شراره» دیدن کرد.

وی در پایان اجرا، ضمن قدردانی از کارگردان، بازیگران و سایر عوامل اجرایی نمایش دقایقی را با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

در روزهای گذشته امیرمحمود سزاوار رییس سازمان هنری سینمایی دفاع مقدس، مهدی بابایی رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با حضور در تالار سایه مجموعه تئاترشهر از نمایش «شراره» به کارگردانی محمدمهدی خاتمی دیدن کردند.

نمایش «شراره» به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی خاتمی ساعت ۱۹ به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

نسرین نکیسا، شهرام مسعودی، تکتم اخجوانی، امینا خاتمی، مرجان علوی، مجتبی زادفر، پرویزگوهری راد، امیراحسان امیرپور، محمد مهدی خاتمی، غلامرضا عارف نژاد و حامد وکیلی هنرمندانی هستند که در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha