مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان درس تاریخی به اغتشاشگران دادند

ساری - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پرشور و با عظمت در یوم الله ۱۳ آبان درس تاریخی به اغتشاشگران دادند و توطئه های استکبار جهانی یکی پس دیگری این روزها خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان بدانند که مردم از ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی دست نخواهد کشید و این حضور پرشور پیام قاطع برای استکبار جهانی دارد که دیگر توان مواجهه با ملت رشید ایران را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران با افتخار و غرور امروز به انقلاب اسلامی و پرچم این نظام مقدس ادای احترام کردند و توطئه های اغتشاشگران راه به جایی نبرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی ادامه داد: حضور پرشور مردم ساری در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شگفت انگیز و پرشور است و مردم این دیار همانطور که در هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) خوش درخشیدند، پای آرمان های این نظام مقدس هم ایستادند .

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اغتشاشگران به خیال خود می خواستند با آشوب خیابانی این نظام را از پای در بیاورند اما توطئه های آنان راه به جایی نبرد و دلیل خنثی شدن این توطئه ها هم میدان داری و حضور در صحنه ملت با عظمت ایران است.

راهپیمایی ۱۳ آبان امروز با شعار" حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی" با حضور آحاد مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان همزمان در۴۶ نقطه از استان مازندران برگزار شده است.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از ۲۲ شهرستان استان مازندران، امسال در حالی مردم  ولایت پذیر و مومن دیار علویان به استقبال یوم الله ۱۳ آبان رفتند که طی ۵۰ روز اخیر شاهد جنایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به سرکردگی آمریکای تروریست ، اغتشاشات و ناآرامی هایی را در داخل کشور هستند ،آشوب هایی که منجر به شهید شدن شماری از هموطنان ما شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha