حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه وفاداری مردم به نظام اسلامی است

شاهرود - ایرنا - امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان از نشانه‌های وفاداری مردم به نظام اسلامی است، گفت: این وفاداری اصل شریعت و ولایت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه قلعه این شهر به مناسبت ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: روز ۱۳ آبان یادآور سه خاطره مهم، سالروز تبعید امام(ره) به ترکیه در سال ۴۲، شهادت تعدادی از دانش آموزان در سال۵۷ و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در سال ۵۸ برای ملت ایران است.

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه وفاداری مردم به نظام اسلامی است

رییس دفتر عقیدتی و سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا تصریح کرد: حضور باشکوه ملت ایران و همچنین مردم شهیدپرور شاهرود در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زد.

وی به ناآرامی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: فتنه امسال با سبک فتنه‌های گذشته تفاوت‌هایی دارد که مردم و مسوولان باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه منشاء طراحی فتنه‌ها آمریکا و انگلیس است، افزود: محافل اطلاعاتی آمریکا سه گزارش در مورد ایران به مسوولان این کشور ارائه دادند، در گزارش نخست آمده است شرایطی در ایران حاکم است که این کشور را از دسترس آمریکا خارج کرده و تنها راه برای بازگرداندان براندازی نظام است. 

امام جمعه موقت شاهرود ادامه داد: در گزارش دوم آمده است آنچه را که از داخل ایران گزارش داده‌اند، جامعه به طور کامل برای مقابله با نظام آماده است.

وی به گزارش سوم محافل اطلاعاتی آمریکا به مسوولان این کشور اشاره کرد و ابراز داشت: جمهوری اسلامی در روند جهانی در حال قدرت یافتن است و این قدرت مدل جدیدی از حکمرانی و متفاوت با حکمرانی‌های موجود است.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه در این گزارش سه تهدید در برابر آمریکا یادآور شده است، افزود: تهدید نخست کشور چین در حوزه فناوری و اقتصاد، تهدید دوم کشور روسیه در موضوع نظامی‌گری قید شده است و تهدید سوم حکومت‌هایی هستند که دموکراسی آمریکا را به چالش کشیدند و مدعی تمدن هستند که در رأس آنها ایران قرار دارد.

خطیب جمعه شاهرود تصریح کرد: تنها کشوری که آمریکا در حوزه ایدئولوژی، فرهنگی و اعتقادی با آن درگیری دارد، انقلاب اسلامی ایران است. 

 رییس دفتر عقیدتی و سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: دشمنان از قدرت و ظرفیت بالای دفاعی ایران در عرصه بین المللی به ویژه در حوزه موشکی، پهپادی و ظرفیت غنی‌سازی هسته‌ای وحشت دارند.

امام جمعه موقت شاهرود به جنایت اشرار در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) در شیراز اشاره کرد و گفت: این حادثه دردناک همزمان با آشوب‌های اخیر توسط دشمنان کوردل از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین سالروز قیام مختار ثقفی از دیگر موارد مطروحه در نماز جمعه این هفته شاهرود بود.    

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha