۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۲
کد خبر: 84932307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار آبدانان: فتنه انگیزی دشمنان ملت ایران را در مسیر الهی خود مصمم‌تر می کند

ایلام - ایرنا - فرماندار آبدانان با اشاره به هجمه های دشمنان در روزهای اخیر گفت: فتنه انگیزی دشمنان ملت ایران را در مسیر الهی خود مصمم‌تر می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با میلاد مسعود حضرت امام حسن عسگری (ع) مردم شهرستان آبدانان با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بار دیگر با آرمان های مقدس حضرت امام ره و شهیدان همیشه جاوید تاریخ تجدید پیمان کردند.

مردم باغیرت ، این طلایه داران فتح و پیروزی با تاسی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با بزرگداشت یاد شهیدان مظلوم انقلاب اسلامی و با دست نوشته های انقلابی و شعارهای حماسی( سیزدهم آبانماه ماه، یوم الله است یوم الله ، یاد شهیدان وطن زنده باد، انقلاب اسلامی پاینده باد ، ای رهبر آزاده ، آماده ایم آماده ، استقلال آزادی ، جمهوری اسلامی- مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر تنفر و انزجار همیشگی خود را از استکبار جهانی و ارتجاع منطقه اعلام کردند.

در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان آبدانان نسبت به سالهای قبل پرشور و چشمگیرتر بود.

در این همایش شورآفرین ملی که از میدان بسبج تا مسجد جامع این شهر برگزار شد.

فرماندار آبدانان با تجلیل از فداکاری شهدا و نقش آفرینی مردم گفت: انقلاب اسلامی ایران یک حقیقت ماندگار است که با نصرت خدا و هدایت امام راحل قدرت و پایداری شورانگیز مردم را به جهانیان نشان داد و با تکیه بر الطاف خفیه الهی تخت و تاج شاهان ستمگر را سرنگون کرد.

یدالله حاتمی اقدامات عمرانی و تحولات سیاست خارجی دولت سیزدهم  را سازنده و امیدوار کننده دانست و افزود: هدایت هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی ، تلاش و تدبیر ریاست جمهوری و تعامل مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی افق روشنی فراروی دولت مردمی ترسیم کرده است که برای ثمربخشی و نتیجه گیری این حرکت کم نظیر لازم است همه اقشار و آحاد جامعه بدور از اختلاف و دودستگی تمام توان خود را بکار گیرند.

وی با تبیبن موفقیت های اقتصادی و اجتماعی و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی در ابعاد ملی و بین المللی اضافه کرد: عده ای ساده اندیش با تاسی از دشمنان نظام نادانسته با عبور از قانون و حمله به پلیس به امنیت جامعه آسیب می رسانند.

فرماندار آبادان یادآور شد: این افراد با ایحاد حساسیت قومیتی ، ترویج اکاذیب ناروا و تحریک افکار عمومی در عمل در زمین معاندان ملت بازی می کنند.

حاتمی با تجلیل از حضور با شعور مردم و تقدیر از فداکاری نیروهای انتظامی و امنیتی از همه جوانان و نوجوانان غیور خواست با تعقل ، تفکر و نگاه مثبت به وضعیت موجود به آرامش ، امنیت ، توسعه و رونق جامعه خود مدیران و خادمان خودرا یاری کنند.

وی اضافه کرد: راهبردهای مدبرانه ، مقاومت های مجاهدانه و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری آمریکا را وادار به بیان ناکامی ۴۳ ساله این کشور سلطه گر در برابر کامیابی و قدرت نمایی انقلاب اسلامی ملت سرافراز ایران در جهان نمود.

در پایان این آیین پرشکوه قطعنامه سراسری یوم الله سیزدهم آبان در ۶ بند در خصوص حفظ اتحادجمعی، امنیت ملی، ولایت پذیری ، استکبارستیزی ، حمایت از دستگاه قضایی ، اجرایی و تقنینی و رفع مشکلات اقتصادی در جامعه و همچنین محکومیت جنایات دشمنان خبیث در شاهچراغ شیراز قرائت و مورد تایید راهپیمایان آبدانانی قرار گرفت.

این مراسم در مراکز بخش های سرابباغ و کلات مورموری نیز با مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha