۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 2660
کد خبر: 84932351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشاور فرمانده کل سپاه: جنگ ترکیبی آمریکا ضد ملت ایران شکست خورد

اهواز- ایرنا - مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ ترکیبی و همه جانبه امریکا علیه ملت ایران با هوشیاری و میدان داری ملت مقتدر ما با شکست کامل همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار حمیدرضا مقدم فر جمعه در اجتماع عظیم راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز افزود: در فتنه اخیر جبهه استکبار همه عوامل نهان و پنهان خود را به کار گرفت تا در صفوف ملت مقتدر شکاف ک اختلاف ایجاد کند و به حول و قوه الهی ، با وجود خسارت به ملت ایران   کاری از پیش نبردند و همه توطئه های پیچیده آنان با شکست و ناکامی رو به  و شد.
وی گفت : آمریکایی ها و عوامل فتنه انگیز آنان قصد داشتند جنگ شیعه و سنی و ناامنی در کشور ایجاد تا جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند ولی نتوانستند.
وی گفت؛ دشمن می خواست در بین مردم شکاف ایجاد و ملت را مقابل نظام اسلامی قرار دهند و در مسیر از همه ابزارها حتی کشته سازی ، شکنجه ، حمله به پلیس و اموال عمومی و حتی ناامنی در مراکز دیپلماتیک کشورمان استفاده کرد.
وی افزود: دشمن برنامه داشت خط تجزیه را در کشور دنبال کند ولی با هوشیاری ملت ایران در این توطئه شکست خورد و کاری از پیش نبرد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه آخرین پرده از توطئه و جنگ ترکیبی حمله تروریستی به حرم شاه چراغ (ع) و کشتار زائران بیگناه بود افزود: این جنگ ترکیبی دشمن ، ملت مقتدر ایران را مقاوم تر کرد.
مقدم فر افزود: برخی جوانان ما نیز به صورت هیجانی وارد فتنه شدند ولی هم اکنون باید صف جوانان ما از آشوب گران و اغتشاشگران جدا کنند.
وی گفت : برخی از عوامل مرعوب و غافل داخلی مرتب در راستای اهداف دشمن حرکت می کنند و قدرت رو به افول آمریکا را بزرگ می کنندو به دنبال تضعیف ملت ایران هستند.
وی گفت: اعتراض و اغتشاش تفاوت دارد آشوب گران امنیت کشور را هدف قرار دادند نمونه آخر آن حادثه کرج و مجروح کردن مردم و آسیب رساندن به اموال عمومی و ماموران پلیس و شهادت یکی از مدافعان بود.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت : آمریکا در عراق ، سوریه ، یمن و فلسطین و طرح خاورمیانه بزرگ شکست خورد و در تشکیل دولت غرب گرا در عراق ناکام شد.
وی اظهار داشت:قدرت آمریکا روز به روز در حال افول است و انقلاب اسلامی در حال حرکت و جهش به سمت قله پیروزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha