راهپیمایی ۱۳ آبان ساری؛ از اجرای سرود سلام فرمانده دانش آموزان تا حضور خردسالان

ساری- ایرنا- دانش آموزان ساروی به همراه آحاد مردم و مسوولان بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان با خواندن سلام فرمانده ،ایستادگی،مبارزه با استکبار جهانی واین که پای نظام وفرامین ولی فقیه می مانند، را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، راهپیمایی ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ساری با حاشیه هایی همراه بود که نشان دهنده علاقمندی و پایبندی مردم دیار علویان به نظام است .
راهپیمایی سیزده آبان در ساری ساعت ۹.۳۰ دقیقه صبح جمعه با حضور نماینده ولی فقیه روحانیون و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی مازندران در کنار دانش آموزان و دانشجویان از میدان ابن شهر آشوب آغاز شد.
در حالی که طبق برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  زمان برگزاری راهپیمایی ۱۳آبان در ساری از ساعت ۹.۳۰ دقیقه اعلام کرده بود اما شهروندان ساروی پیش از این زمان در محل آغاز راهپیمایی حضور یافتند و به نوعی به استقبال این مراسم رفتند .

راهپیمایی ۱۳ آبان ساری از سلام فرمانده دانش آموزان تا حضور خردسالان

شهروندان ساروی از خیابان های ملت ، فردوسی ، طبرسی و ۱۸دی خود را به سمت میدان شهرآشوب محل تجمع و آغاز راهپیمایی رساندند.در ابتدای راهپیمایی سرود 'آمریکا ننگ به نیرنگ تو ' توسط دانش آموزان با همراهی گروه موسیقی ناحیه مقاومت بسیج ساری اجرا شد. راهپیمایی باقرائت قرآن توسط یکی از دانش آموزان مازندران آغاز شد .
گروه سرود دانش آموزی آینده سازان سازمان دانش آموزی مازنذران به صورت زنده سرودی در حمایت از ایران خواندند.

راهپیمایی ۱۳ آبان ساری از سلام فرمانده دانش آموزان تا حضور خردسالان

شماری از دانش آموزان ساروی نیز به یاد هفتمین روز از شهادت مظلومانه سه دانش آموز تروریست حرم مطهار شاهچراغ شمع هایی را درمسیر راهپیمایی روشن کردند.

تعدادی از راهپیمایان پلاکادرهایی در محکومیت جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با خود حمل می کردند، شماری از بازاریان  و رهگذران در طول مسیر راهپیمایی با راهپیمایان هم صدا شدند.
نیروی انتظامی ساری نیز با استقرار اکیپ هایی در طول مسیر راهپیمایی به ایجاد نظم و برگزاری هرچه بهتر این مراسم پرداخت.مردم در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی مسوولان نظام را به حفظ وحدت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب دعوت کردند.
دانش آموزان مازندران سرود "سلام فرمانده" را خواندند و عشق و ارادت ویژه خود را به ولی فقیه نشان دادند ،راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان ساعت دقیقه با تجمع راهپیمایان در مقابل مصلا نماز جمعه ساری پایان یافت.

راهپیمایی ۱۳ آبان ساری از سلام فرمانده دانش آموزان تا حضور خردسالان

راهپیمایی ۱۳ آبان امروز با شعار" حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی" با حضور آحاد مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان همزمان در۴۶ نقطه از استان مازندران برگزار شده است.

۲۲ شهرستان استان مازندران، امسال در حالی مردم  ولایت پذیر و مومن دیار علویان به استقبال یوم الله ۱۳ آبان رفتند که طی ۵۰ روز اخیر شاهد جنایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به سرکردگی آمریکای تروریست ، اغتشاشات و ناآرامی هایی را در داخل کشور هستند ،آشوب هایی که منجر به شهید شدن شماری از هموطنان ما شد.

تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه توسط رژیم منفور پهلوی در سیزدهم آبان سال ۱۳۴۳، به شهادت رسیدن جمعی از دانش آموزان و دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸، سه رویداد بزرگی است که در این روز خلق شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha