زنده نگهداشتن ۱۳ آبان احیا و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

اردبیل - ایرنا - معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: زنده نگهداشتن ۱۳ آبان و برگزاری راهپیمایی در این این روز احیا و حفظ ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای شهدای والامقام کشور اسلامی ایران است. 

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سیدمحسن محسنی روز جمعه در سخنرانی پس از راهپیمایی ۱۳ آبان در خلخال اظهار کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان از ارکان مهم انقلاب اسلامی بوده و در شکل‌گیری نظام اسلامی ایران نقش مهمی داشته‌اند.

وی از یوم‌الله ۱۳ آبان ماه به عنوان روز تاریخی و سرنوشت‌ساز کشور یاد کرد و گفت: وقایع مهمی از جمله تبعید امام راحل به ترکیه در سال ۵۷ ، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان تهران بدست عمال رژیم شاهنشاهی پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ در این روز اتفاق افتاده است.

حجت‌الاسلام محسنی با اشاره به حوادث اخیر و اعتشاشات کشور ادامه داد: برنامه اعتشاشات در ایران اسلامی برنامه‌ای از پیش تعیین شده با حمایت ۳۶ کشور خارجی دشمن ملت است.

وی اضافه کرد :دشمن برای بزرگنمایی این گونه اغتشاشات در کشور با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌ای خود هر دو دقیقه یک دروغ بزرگ می‌گوید که همین امر نیز موجب لکه‌دار شدن حیثیت خبری و رسانه‌ای شبکه‌های خبری غربی و دشمن ملت ایران شده است.

او اظهار کرد: از جمله این اخبار دروغ اعلام تصرف فرمانداری اشنویه بدست اغتشاشگران و دروغ‌های بزرگ خبری مشابه این در طول روزهای اغتشاش در کشور است که امید است همه این فتنه‌ها هم همانند فتنه‌های گذشته با هوشیاری مردم با بصیرت خنثی شود.

معاون تبلیغات اسلامی اردبیل: زنده نگهداشتن ۱۳ آبان احیا و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

قبل از این سخنرانی مردم خلخال در سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تبعید امام خمینی (ره) با حضور گسترده در راهپیمایی شرکت کردند ، راهپیمایی مردم خلخال در حالی که مسئولان مختلف شهرستان پیشاپیش مردم حرکت می‌کردند، از میدان جانبازان این شهر آغاز و پس از طی مسیر خیابان امام خمینی و بلوار ۱۷ شهریور با ورود راهپیمایان به مصلای آیت‌الله خامنه‌ای این شهر ، قرائت قطعنامه و شرکت در نماز عبادی ، سیاسی پایان یافت.

مشابه این راهپیمایی با حضور گسترده مردم در شهرهای کلور مرکز بخش شاهرود و هشجین مرکز بخش خورش‌رستم این شهرستان برگزار شد.

هزاران نفر از دانش‌آموزان ، دانشجویان ، فرهنگیان ، مسئولان و اقشار مختلف مردم خلخال روز جمعه با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سرداده و دخالت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را در امور کشورمان و سایر کشورهای تحت ستم جهان محکوم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha