نتیجه حمایت استکبار از اغتشاشگران ریخته شدن خون سه دانش‌آموز بود

شیراز-ایرنا-رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: جماعت فریب خورده‌ای که به حمایت های استکبار و بخصوص آمریکا دل بسته اند بدانند که نتیجه دل بستگی کورکورانه و حمایت استکبار از اغتشاشگران ریخته شدن خون سه دانش آموز و ۱۰ تن از زائران و خادمان بود که در حمله تروریستی موردحمایت غرب با قساوت مورد هدف قرار گرفتند.

 حجت الاسلام  سید کاظم موسوی روز جمعه با حضور در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان با گرامیداشت این روز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بر لزوم تداوم شعار مرگ بر آمریکا تأکید کرد و افزود: کشور و ملت عزیز ما در یک عرصه‌ی رویارویی بزرگی با موانع و مشکلات حضور دارد که با اراده، بصیرت، تلاش  و اهتمام مردم و مسئولان می توان همه‌ی این موانع را از میان برداشت.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: تنها راه پیشرفت و اعتلای  نظام مقدس جمهوری اسلامی تبعیت از فرامین رهبری حرکت در خط نظام و انقلاب اسلامی ، اراده ملی و همراهی ملت و مبارزه با استکبار جهانی است. 

در این مراسم که از میدان شهداء و مقابل دادگستری کل استان فارس آغاز شد رئیس کل دادگستری استان فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری استان با حضور در این مراسم همدوش با دانشجویان و دانش آموزان از سیاست های استکبار در حمایت از تروریست و  اغتشاشگران  ابراز انزجار کردند.

 بر اساس این گزارش، رؤسا، دادستان ها، قضات و کارکنان سایر حوزه های قضایی استان فارس نیز همراه با سایر اقشار در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر با مشت های گره کرده عناد دیرینه آمریکای جهان خوار  را با مردم ایران و جهان اسلام محکوم کردند و انزجار و نفرت خود را از مستکبران عالم به رخ شیطان بزرگ کشیدند.

غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱، فردی مسلح با حمله به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، زائران این را به رگبار بست. این حمله تروریستی بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح در پی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha