تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، اولویت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است

بندرعباس - ایرنا - رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تقویت و ادامه روند قبلی در ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بر اساس برنامه زمان‌بندی، مهمترین اولویت کاری این مجموعه است.

دکتر غلامعلی جاودان روز شنبه در  گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک انتصاب رییس قبلی دانشگاه علوم پزشکی استان به سمت معاونت وزارت بهداشت، این انتصاب را نشانه کارنامه موفق دکتر حسین فرشیدی و لزوم ادامه تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان دانست.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین مباحثی که در دوره جدید مدیریتی پیگیری و اجرایی خواهد شد، قوت بخشی و غنی سازی برنامه های بهداشتی به عنوان یک شاخص مهم در پیشگیری از رسیدن به مرحله درمان و کاهش هزینه‌های مادی و معنوی آن یکی دیگر از اولویت های کاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

جاودان ضمن تاکید بر لزوم ارتباط دانشگاه علوم پزشکی با نخبگان، رسانه ها و سایر لایه های مختلف اجتماعی، تعامل بین دستگاهی و فرابخشی را نیز از دیگر شروط موفقیت برنامه های این دانشگاه دانست.

هفته گذشته با حکم وزیر بهداشت، حسین فرشیدی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان به عنوان معاون بهداشتی وزیر منصوب و غلامعلی جاودان جایگزین وی شد.