ورزش در مناطق آزاد کشور در مسیر پیشرفت قرار دارد

آبادان - ایرنا - مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش در مناطق آزاد روند پیشرفت را با سرعت طی می کند.

خسرو قمری یکشنبه شب در حاشیه معرفی مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت ورزش در مناطق آزاد با رویکرد پیشرفت در حال طی شدن است.

وی اظهار داشت: برخی مناطق آزاد از جمله انزلی و اروند دارای پتانسیل های بالایی هستند که برای پیشرفت در رشته های مختلف نیازمند تزریق بودجه اند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش گفت: البته منطقه آزاد اروند نسبت به دیگر مناطق آزاد نوپا تر است ولی طی سال های اخیر با میزبانی مسابقات بین المللی و کشوری کارنامه مناسبی در ورزش داشته است.

قمری گفت:شیوع ویروس کرونا همه فعالیت‌ های ورزشی در این منطقه را تحت‌ تاثیر قرار داده است اما با این حال برنامه‌ ها و میزبانی مسابقات در این منطقه با حفظ پروتکل‌ها اجرا شد.

قمری در خصوص اعزام تماشاگر به مسابقات جام جهانی قطر بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت راه و شهرسازی علاقه مندان به مسابقات جام جهانی فوتبال از کیش، قشم، بندرعباس و بوشهر که دارای بندرگاه هستند به قطر اعزام می شوند.

وی در خصوص اختیارات مدیران کل ورزش در مناطق آزاد کشور افزود:بر اساس دستورالعمل و ابلاغیه صادره از سوی وزیر ورزش و جوانان هرگونه تغییر و تحول در هیات های ورزشی این مناطق با مدیران کل ورزش مناطق آزاد است.

عبدالله کعبی با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند معرفی شد.

شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر در محدوده منطقه آزاد اروند قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha