۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84935295
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۸ کانون پرورش فکری کودکان گیلان میزبان کتاب و کتابخوانی شد

رشت - ایرنا - سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در ۳۸ مرکز فرهنگی، هنری کانون خبر داد.

اکرم السادات حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر یک از مراکز فرهنگی، هنری کانون در استان یک برنامه شاخص به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی دارد ضمن اینکه در مراکز سیار و پستی کانون نیز برنامه‌هایی برگزار می شود.

وی نشست تخصصی ویژه مادران شاغل با همکاری استانداری گیلان با هدف تاثیر کتابخوانی در پرورش کودکان و نوجوانان را از جمله برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در مراکز فرهنگی، هنری کانون عنوان کرد و افزود: در این برنامه حال خوش زندگی با کتاب و کتابخوانی تفسیر و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان بیان داشت: در جریان برگزاری نشست تخصصی ویژه مادران شاغل با حضور نمایندگان دستگاه‌ها در مرکز شماره سه کانون پرورش فکری ضمن معرفی کتاب های جدید بازدید از مرکز تخصصی علوم و نجوم مجموعه نیز انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری جشن کتاب با محوریت تجلیل از مروجان کتابخوانی شامل مربیان و اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری فعال در کتاب‌سازی، برپایی نمایشگاه، برنامه‌های کتاب‌محور شامل آیین تقدیر، کارناوال کتاب با هدف ترویج کتابخوانی، اهدای کتاب، دیدار با نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان، مسابقه و معرفی کتاب توسط اعضای کتابخوانی کانون پرورش فکری از دیگر برنامه‌ها هفته کتاب است.  

سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه هفته کتاب و کتابخوانی برای کودکان کار و مراکز نگهداری شبانه‌روزی بهزیستی عنوان کرد: هماهنگی های لازم با بهزیستی استان انجام شد تا این ویژه برنامه بیست و ششم آبان ماه جاری برگزار شود.

وی نمایش سایه‌ای کتاب با نمایش کتاب "دیو سیاه دُم بِسر" را از دیگر برنامه‌های جذاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و افزود: این نمایش در مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری برگزار می‌شود که تاکنون مراکز کانون در رستم آباد رودبار، فومن، صومعه سرا و مرکز رشت اعلام آمادگی کردند.

سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان‌ کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی تمام مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان گیلان فعالیت‌های کتاب محور دارند.

۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha