اجرای طرح گسترش عدالت آموزشی در ۱۰۸ دبیرستان آذربایجان غربی آغاز شد

ارومیه - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح گسترش عدالت آموزشی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ۱۰۸ دبیرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا جواد جنگی روز دوشنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه مشترک با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: تفاهمنامه طرح آموزش هنر بین اداره کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی منعقد شد که طی آن اجرای طرح آموزش هنر در مدارس شبانه روزی و مناطق محروم استان محقق می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طرح گسترش عدالت آموزش های فرهنگی و هنری ویژه مناطق کمتر برخوردار و مرزی با شعار «آمـوزش برای همــه» و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۱۰۸ دبیرستان های شبانه روزی و مدارس مناطق محروم و کمتر برخوردار دوره اول و دوم متوسطه مناطق ۲۴ گانه استان آذربایجان غربی با امضای این تفاهم نامه آغاز شد.

وی اظهار کرد: ایجاد عدالت آموزشی در زمینه آموزش و هنر، کمک به توسعه کسب کارهای فرهنگی و هنری و بستر سازی آموزش هنر در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و مرزی از مهمترین اهداف این طرح است.

جنگی ادامه داد: در راستای کیفی سازی و مشارکت حداکثری جمعیت برخوردار از شهرستان های مشمول این طرح، تفاهم نامه همکاری دیگری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی و اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بزودی منعقد خواهد شد.

افشین سنائی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند به منظور ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی https://amoozesh.azmoonehonar.ir مراجعه کنند؛ گفت: برنامه آموزشی بر اساس نوع مهارت و تعداد متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور خواهد بود و نیز برای همه شرکت‌کنندگان در پایان دوره گواهی نامه صادر می ‌شود.

آذربایجان غربی دارای ۶۸۰ هزار دانش آموز با ۳۸ هزار نفر فرهنگی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha