رفع مشکلات ترافیکی تقاطع قزلحصار کرج آغاز شد

کرج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه یکی از معضلات ترافیکی تقاطع محور قزلحصار و خط راه آهن غرب کشور است، گفت: رفع این مشکلات ترافیکی با هماهنگی دستگاه های اجرایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگارایرنا، احمد افضلی روز سه شنبه در نشست تخصصی عمرانی  با حضور مدیر کل راه آهن تهران  راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز و شهردار کرج  افزود:  با توجه به عدم تکمیل تمام  مسیرهای منتهی دوربرگردان تقاطع  غیر همسطح راه آهن قزلحصار کرج اکنون با مشکل ترافیکی مواجه هستیم .

وی بیان داشت : اکنون تعریض ۶ کیلومتر از محور قزلحصار برای رفع گره ترافیکی این محور در برنامه کاری قرار گرفته است.

افضلی تاکید کرد: جاده قزلحصار یکی از محورهای پرترافیک استان البرز است که به جد از سوی استاندار البرز در دست پیگیری قرار دارد. این جاده یکی از مهمترین مبادی ورودی و خروجی کرج است.

به گفته وی طول این محور در خط رفت و برگشت ۱۲ کیلومتر است که با مشارکت اداره‌کل راهداری البرز، شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرداری‌های کرج، کمالشهر و چهارباغ در حال اجراست.
 ساماندهی نهر سیاه جوی  کرج و آزادسازی اراضی حاشیه پل این نهر  از سوی شهرداری کرج، جابه جایی تیرهای برق توسط  شرکت توزیع نیروی برق استان از جمله مصوبات نشست تخصصی  عمرانی سرپرست معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری البرز بود.

جاده قزلحصار به طول حدود ۱۰ کیلومتر واقع در جنوب غربی کلانشهر کرج یکی از محورهای پرحادثه و پرترافیک استان البرز است که ساماندهی این مسیر  از سال گذشته آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha