تیم فوتبال تراکتور ۴۲ روز دیگر در لیگ برتر به مصاف پیکان می‌رود

تبریز - ایرنا - تیم فوتبال تراکتور که با تصمیم قربان بردیف در استراحت به سر می‌برد ۴۲ روز دیگر و در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر در تهران به مصاف پیکان می‌رود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، این دیدار ۲۹ آذرماه سالجاری راس ساعت ۱۵ در تهران برگزار خواهد شد.

رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاهی ایران پس از برگزاری هفته یازدهم و به دلیل برپایی اردوی تدارکاتی و آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تعطیل شده و طبق اعلام سازمان لیگ این رقابت ها از ۲۸ آذرماه از سرگرفته می شود.

اعضای تیم فوتبال تراکتور پس از تعطیلی رقابت ها و با تصمیم قربان بردیف سرمربی این تیم، تا ۲۰ آبان به مرخصی رفتند و قرار است در این روز در اردوی ترکیه در شهر آنتالیا گردهم بیایند.

مدت زمان این اردو دو هفته اعلام شده و بسته به شرایط اردو، قابل تمدید است.

با توجه به لغو اردوی امارات که پس از این اردو تدارک دیده شده بود، احتمال تمدید اردوی ترکیه بسیار است و تیم فوتبال تراکتور در این اردو با چند تیم حاضر در کمپ تمرینی، بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.

تیم فوتبال تراکتور که با ۱۵ امتیاز از ۱۱ بازی در رده هفتم جدول قرار دارد چهارم دی ماه و از هفته سیزدهم رقابت ها میزبان مس کرمان خواهد بود، در هفته چهاردهم ۱۰ دی ماه مهمان نساجی است و در هفته پایانی نیم فصل در تبریز از استقلال میزبانی می کند که زمان آن ۱۴ دی ماه اعلام شده است.

 زمان نقل و انتقالات نیم فصل رقابت های لیگ برتر از روز شنبه ۱۷ دی آغاز می‌شود و تا روز پنجشنبه ششم بهمن ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha