مسوولان استان اصفهان حامی هیات‌های ورزشی باشند
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: مسوولان در حوزه اجرا باید تدارکات‌چی ورزش باشند و با تمام توان به هیات‌های ورزشی پر و بال دهند و آنها حمایت کنند.

به گزارش ایرنا،  اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان روز چهارشنبه به نقل از محمدرضا جان‌نثاری افزود: سیاست‌ها باید توسط هیات‌های ورزشی تعیین شود، افراد متخصص در هر رشته به خوبی می‌دانند که به چه شکل رشته خود را مدیریت کنند، به عنوان مثال اگر بنده در رشته‌ای تخصص نداشته باشم، نمی‌توانم با نشستن در یک اتاق در رابطه با آن رشته تصمیم‌گیری کنم.

وی که در  آیین تجلیل از افتخارآفرینان استان اصفهان در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در محل سالن خانه وزنه برداری اصفهان سخن می گفت،  با تاکید بر اینکه همه وظیفه داریم استعدادها را شکوفا کنیم، اظهارداشت: باید به ورزش همگانی، ورزش حرفه‌ای و ورزش قهرمانی توجه کنیم، تا شاهد بروز استعدادهای بیشتری در عرصه ورزش استان باشیم، در این بین باید از تجربه و رهنمودهای پیشکسوتان رشته‌های ورزشی بهره برد.

معاون استاندار اصفهان اضافه کرد: ، ورزشکاران باید به ریشه و اصل خود توجه کنند، از پدران و مادران این ورزشکاران و افتخارآفرینان تشکر می‌کنیم، اگر همراهی خانواده‌ها نبود، محال بود استعدادی به وجود بیاید و این مراسم نشان می‌دهد بچه‌های ما در کنار تحصیل می‌توانند در عرصه های ورزشی همچنان بدرخشند.

جان‌نثاری تصریح کرد: در استان اصفهان بیش از ۵۰ هیات ورزشی فعالند که در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۳۲۰ ورزشکار موفق به کسب ۹۰ مدال شدند، ما نباید از کنار برخی اعداد به راحتی عبور ‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان ورزشکار با استعداد بسیار است و اگر مسوولان ورزش با برنامه‌ریزی ده‌ها هزار ورزشکار پرورش دهند، آمار افتخارآفرینان افزون خواهد شد.

استان اصفهان با ۲۸ شهرستان و افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha