جرایم کتاب‌های دیرکردی از کتابخانه‌های عمومی اردبیل بخشوده شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از بخشودگی جرایم کتاب‌های دیرکردی از امانت در کتابخانه‌های عمومی این استان خبر داد.

پروانه رضاقلیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح با هدف تا ۲۷ آبان در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان به شرط عودت کتاب ادامه می‌یابد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افزود: همچنین در راستای جذب علاقه‌مندان به کتابخوانی و ایجاد مشوق‌های لازم برای حضور در کتابخانه‌های عمومی طرح عضویت رایگان به مناسبت هفته کتاب ف کتابخوانی و کتابدار در روز ۲۴ آبان ماه اجرا می‌شود.

وی به علاقه‌مندان توصیه کرد با مراجعه به سامانه www.samanpl.ir  و دریافت کد تخفیف از سامانه در کتابخانه‌های عمومی ثبت‌نام کنند ، مهلت استفاده از این کد تخفیف تا پایان آذرماه تعیین شده است.

رضاقلیزاده با اشاره به توسعه زیرساخت‌های کتابخانه‌ای با به‌روزترین فناوری‌ها و تجهیزات، اضافه کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از فراگیرترین نهادهای متولی فرهنگ در چند سال اخیر در نقاط مختلف شهری و روستایی گسترش یافته است.

در حال حاضر تعداد کتابخانه‌های استان اردبیل ۸۲ باب (با یک میلیون جلد کتاب) است که ۶۵ باب از آنها زیر نظر مستقیم اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی اداره می‌شود و ۱۷ باب دیگر با مشارکت سایر ارگان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی فعالیت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha