۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84937451
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر: ارزش های فرهنگی خط قرمز زیست بوم جدید کودکستان ها است

کرج - ایرنا- معاون وزیر و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش گفت: زیست بوم جدید کودکستان ها مبتنی بر ارزش های فرهنگی جامعه و این خط قرمز ما است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی همتی فر روز چهارشنبه در همایش موسسان و مدیران کودکستان های استان البرز که در سالن امام علی (ع) کرج برگزارشد، افزود: ما فعالان تربیت ، خانواده را درکنار خود می دانیم و می بایست با آگاهی بخشی آنها را همراه خود در اجرای این زیست بوم جدید در کودکستان ها کنیم.
وی بیان داشت: زیست بوم جدید کودکستان ها، زیست بومی امن، سالم و مفید برای کودکان است که اجرای آن نیازمند همراه بودن خانواده ها، مدیران، موسسان و مربیان و همچنین آموزش و پرورش در همه استان هاست.
همتی فر حمایت مالی و معنوی از کودکستان ها را وظیفه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد که ازاین موضوع حمایت می کنیم.

معاون وزیر: ارزش های فرهنگی خط قرمز زیست بوم جدید کودکستان ها است

وی از دوره کودکی به عنوان یک دوره حساس یاد کرد و یادآورشد: زیر بنای این دوره همانند فونداسیون (پایه) یک ساختمان است که باید مستحکم باشد و به آن نگاه تزئینی نداشته باشیم.
وی ادامه داد: گاهی به خطا یا به خواسته والدین عناصری در کودکستان ها وارد و آموزش داده می شود که هیچ ربطی به دوره کودکی ندارد و کودکان در این ۶ سال باید کودکی کنند و مطالبی به آنها گفته شود که اثر تربیتی و مهارتی داشته باشد.
معاون  وزیر و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش افزود: مدرسه پذیرای کودکانی است که در کودکستان ها تربیت می شوند و مهارت های پایه را از دوره کودکستان می آموزند پس باید به کودکان در کودکستان ها دغدغه داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha