۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84937649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رکاب زنی دانش آموزان کرجی با شعار البرز قوی 

۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبر: 84937649
رکاب زنی دانش آموزان کرجی با شعار البرز قوی 

کرج- ایرنا- دانش آموزان دبیرستان پسرانه دهخدا آموزش و پرورش ناحیه یک کرج عصر چهارشنبه با شعار" البرز قوی "  از مدرسه تا پارک ایران کوچک کرج را رکاب زدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این برنامه فرهنگی - ورزشی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، علاقه مندان به حوزه ورزش و اولیای دانش آموزان انجام شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش دراین زمینه گفت: دانش آموزان این اقدام را با هدف اعلام آمادگی برای حضور در روایت چهار دهه پیشرفت به جامعه هدف دانش آموزان انجام دادند.
سید مسلم رئیسی با اشاره به اینکه امروز نوجوانان کشور باید شهدای دانش آموز را الگوی خود قرار دهند، تصریح کرد: شهدا  با فداکاری و از جان گذشتگی ثابت کرد ند که با ایمان و ولایت مداری  پای کشورشان ایستاده و جانشان را فدا می کند.
وی بیان داشت: تلاش می شود تا با شرکت در پویش ایران قوی با نام " البرز قوی " دانش آموزان به سفیران سلامتی و نشاط و پیشرفت چهار دهه انقلاب در بین خانواده ها تبدیل شوند.
وی تاکید کرد: اجرای این پویش نقش موثری در تریوج فرهنگ سلامت در بین شهروندان در طول مسیر دوچرخه سواری دانش آموزان البرزی نیز خواهند داشت.

این دوچرخه سواری با مشارکت بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha