۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۷:۲۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84937908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی در البرز آغاز شد

کرج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در مدارس این استان با هدف آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای بزرگ و افتخارآفرین کشور کلید خورد.

علی حجرگشت روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه برگزاری این اردوها از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ است، اظهارداشت: بنابه توصیه های رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور، اردوهای راهیان پیشرفت در راستای آشنایی نسل جدید با دستاوردها و پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی و نظامی برگزار می شود.
وی بیان داشت: در این اردوها دانش آموزان از مراکز علمی ، پژوهشی ، تولیدی و سایر بخش ها بازدید و با دستاوردها آشنا می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز  خاطرنشان کرد: با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، امروزه کشور ما به جهت پیشرفت در موقعیت ممتازی قرار گرفته است و ما همواره در حوزه های مختلف و موقعیت های متعدد، شاهد پیشرفت های بسیار خوبی بوده ایم.
حجرگشت یادآورشد: یکی از کوتاهی های صورت گرفته در بخش های متعدد کشور، تبیین نکردن پیشرفت ها و دستاورد های افتخار آمیز کشور برای دانش آموزان است که منجر به عدم شناخت کافی دانش آموزان نسبت به پیشرفت های انقلاب شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: آموزش و پرورش در این راستا برنامه های متعددی را برای تبیین رشد و تعالی، توسعه و پیشرفت  کشور برای نسل جدید برنامه ریزی کرده است، تا این افراد از نزدیک با این پیشرفت ها آشنا شوند.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش وظیفه خود دانست که در جهت پرورش تفکر انقلابی و بصیرت افزایی در دانش آموزان، برنامه اردوهای راهیان پیشرفت را برای دانش آموزان برگزار کند.
حجرگشت افزود: همانطور که ما در گذشته اردوهای راهیان نور را برای آشنایی دانش آموزان با حال هوای دفاع مقدس و مناطق عملیاتی در سراسر کشور به اجرا در آوردیم، اکنون اردوهای پیشرفت و بازدیدهای پیشرفت را برای دانش آموزان برگزار می کنیم تا دانش آموزان از نزدیک در مراکز علمی، تحقیقاتی، فناوری و پارک های علمی و فناوری و مراکزی که در حوزه های مختلف، صنعتی، فرهنگی، و هر حوزه پیشرفت های چشم گیری داشته است، با توضیحات مسوولان با این دستاوردها آشنا و این مسیر برای دانش آموزان روشن شود.
وی تاکید کرد: اردوهای راهیان پیشرفت نقش بسزایی درنمایش و معرفی جلوه‌های پیشرفت و توسعه و معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به دانش آموزان دارد.
استان البرز ۵۳۰ هزار دانش آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha