۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲
کد خبر: 84938057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای خراسان رضوی افزایش نسبی می یابد

۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲
کد خبر: 84938057
دمای هوای خراسان رضوی  افزایش نسبی می یابد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، روند نسبی افزایش دما از ظهر امروز در استان و مشهد آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت.

زهرا آهنگرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: البته این افزایش نسبی در ساعات روز است و دما همچنان در شب و شامگاه در خراسان رضوی تا پایان هفته سرد خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیشینه دمای شب گذشته مشهد صفر درجه بود، خاطرنشان کرد: این کلانشهر امشب هم این دما را ثبت خواهد کرد و در نقاط شمالی استان نیز دما به زیر صفر خواهد رسید.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آسمان خراسان رضوی و مشهد صاف و آفتابی است و پیش بینی می شود در ساعات بعد از ظهر پدیده ابرناکی دوباره بر برخی از نقاط استان غالب شود و در ارتفاعات نیز همراه با بارندگی باشد.

آهنگرزاده تصریح کرد: وزش باد همچنان در نواحی جنوبی استان، پدیده غالب است و پیش بینی می شود این شرایط تا صبح فردا ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه دمای فعلی مشهد هشت درجه بالای صفر است، اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته نیشابور و بردسکن به ترتیب با منفی پنج و ۱۷ درجه سلسیوس سردترین و خنک ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی صفر تا ۱۳ درجه ای را ثبت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha