نماینده فدراسیون: تقویت تیم‌های ملی تنیس در گرو برگزاری مسابقات رده سنی پایه است

یزد- ایرنا- نماینده فدراسیون تنیس گفت: تقویت تیم‌های ملی در رشته تنیس در رده‌های مختلف سنی در گرو برگزاری مسابقات مستمر و استعدادیابی به خصوص در رده پایه در سطح کشور است.

حسام الدین جعفر بیگی روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات تنیس کشور در یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری مسابقات تنیس با حضور بهترین بازیکنان از سراسر کشور در یزد با هدف شناسایی نفرات برتر برای جذب به تیم‌های ملی است.

وی ادامه: در این مسابقات ۲۴۴ بازیکن پسر از تمامی استان‌ها به صورت انفرادی و ۲ نفره با هم در قالب یک برنامه مشخص رقابت می‌کنند و در پایان بهترین نفرات توسط استعدادیاب‌ها  شناسایی و جذب تیم‌ها می‌شوند و نقش مهمی در کمک به افتخار آفرینی کشور دارند.

یکی از اهداف مهم فدراسیون است که این مسابقات سالانه با همکاری هیات‌ها در مناطق مختلف برگزار شود و ایجاد انگیزه و رقابت بین ورزشگاران برای حفظ آمادگی آنها پیگیری و شاهد موفقیت این رشته در مسابقات ملی و بین المللی باشیمکارشناس تنیس کشور اظهار کرد: یکی از اهداف مهم فدراسیون است که این مسابقات سالانه با همکاری هیات‌ها در مناطق مختلف برگزار شود و ایجاد انگیزه و رقابت بین ورزشگاران برای حفظ آمادگی آنها پیگیری و شاهد موفقیت این رشته در مسابقات ملی و بین المللی باشیم.

جعفر بیگی به شرایط فنی خوب شرکت کنندگان این مسابقات اشاره کرد و گفت: تقریبا بهترین ورزشکاران تنیس رده سنی پایه در مسابقات حضور دارند و همکاری مسئولان ورزش یزد به خصوص میزبانی هیات تنیس این استان  با فدراسیون عالی است.

نماینده فدراسیون: تقویت تیم‌های ملی تنیس در گرو برگزاری مسابقات رده سنی پایه است

وی تاکید کرد: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استان یزد برای برگزاری مسابقات معتبر در تمامی رده‌های سنی برای دختران و پسران خوب است و تا پایان سال در صورت درخواست مسئولان هیات نسبت به واگذاری میزبانی سایر رقابت‌ها اقدام می‌شود.

مسابقات تنیس قهرمانی پسران کشور پنجشنبه شب در پنج رده سنی در زمین تنیس ورزشگاه‌ شهید نصیری یزد آغاز و یک هفته ادامه دارد.

هم‌اکنون ۲ تیم لیگ برتر مردان و یک تیم لیگ دسته اول بانوان از استان یزد در رقابت‌های کشوری رشته تنیس حضور دارد و  یک هزار  تنیسور زن و مرد در این استان فعالیت می‌کنند.

استان یزد  با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha