تداوم صدرنشینی تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال زنان

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در مسابقه‌ای از هفته چهارم لیگ برتر کشور با برتری 67 بر 64 برابر تیم پالایش نفت آبادان به صدرنشینی خود در این مسابقات ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا دراین مسابقه که به قضاوت لیلا علی‌مرادی به عنوان سرداور و شیوا قربانی به همراه ستاره یزدانی به عنوان داوران اول و دوم با نظارت فاطمه دهقان در گرگان برگزار شد، بازیکنان میزبان در کوارتر اول با نتیجه ۱۱ به ۹ پیروز شدند، اما در کوارتر دوم با نتیجه ۱۳ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کردند تا نیمه اول با برتری و حساب ۲۳ بر ۲۸ آبادانی‌های میهمان‌ به پایان برسد.

در نیمه دوم و کوارتر سوم بازیکنان تیم شهرداری برای جبران عقب بودن امتیازات نیمه اول، وارد زمین شده و موفق شدند با نتیجه ۲۶ بر ۱۹ میهمان خود را شکست دهند، در کوارتر چهارم گرگانی‌ها مانند کوارتر دوم نتیجه را با حساب ۱۷ بر ۱۸ واگذار کردند، اما با توجه به اختلاف هفت امتیازی کوارتر سوم، تابلوی امتیازات در نهایت به سود گرگانی‌ها به ثبت رسید.

نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ترکیب اولیه بازی، ناهید اسدی، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان‌تهرانی، نیلوفر مفیدی و تیناادنا عیسائیان را به میدان فرستاد.

در آن سوی میدان شاگردان مدینه آلبوعلی‌روضان سرمربی تیم آبادان با ترکیب نخستین آناهیس خداوردیان، سحر نجفی، الناز سیاهی، انیس مرادی و شیدا شجاعی وارد زمین شدند.

در این مسابقه شادی عبدالوند از تیم شهرداری گرگان با ۱۷ امتیاز، امتیازآورترین و تیناادنا عیسائیان از گرگان به همراه انیس مرادی از ابادان هر یک با اثرگذاری ۱۴، موثرترین بازیکنان شناخته شدند.

تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور با چهار برد و بدون شکست و مجموع هشت امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و در مسابقه پنجم خود، هفته آینده در گرگان‌ میزبان تیم بانوان تیروژ حیات کردستان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha