۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۸:۰۵
کد خبر: 84939291
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ نفر از خدمات پزشکی اردوی جهادی در قرچک بهره‌مند شدند

قرچک - ایرنا - بخشدار مرکزی قرچک اعلام کرد: در اردوی یکروزه جهادی پزشکی که در این بخش برگزار گردید، یکصد واحد کشیدن، ترمیم و جرم‌گیری دندان انجام شد و ۴۰۰ نفر نیز از خدمات ویزیت رایگان، چشم پزشکی، شنوایی سنجی، مامایی، فیزیوتراپی، روانشناسی و اکو قلب استفاده کردند.

مجید قیصر پناه روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این اردوی جهادی که در ۲ مکان مرکز جامع سلامت و مدرسه شهید امیرهوشنگ داودآبادی روستای داودآباد برگزار شد، خدمات رایگانی نظیر ویزیت رایگان پزشک، اهدای داروی رایگان، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، مامایی، غربالگری قند و فشار خون، فیزیوتراپی، روانشناسی، مشاوره تغذیه و دندانپزشکی به مراجعان ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان به آنان ارائه شد.
این مسئول اضافه کرد: با همت خیرّان نیک اندیش، بخشداری مرکزی و دهیاری روستای داودآباد، لباس مورد نیاز بانوان و کودکان به میزان ۳۰۰ میلیون ریال در مدرسه شهید داودآبادی بین افراد شناسایی شده توزیع شد.
قیصرپناه اظهار داشت: به منظور سهولت استفاده خانواده‌ها از خدمات این اردوی جهادی، مهد کودک ویژه نگهداری از اطفال ایجاد شد تا کودکان نیز اوقات خوشی را در این اردوی جهادی سپری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اردوی جهادی پزشکی به همت گروه‌ جهادی رئوف روز جمعه در روستای داودآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان قرچک برگزار و در این اردوی یک روزه، خدمات پزشکی، دندانپزشکی و اهدا لباس به نیازمندان انجام شد.
قرچک، شهرستانی تک بخشی است که با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
شهرستان قرچک از ۱۱ روستا برخوردار است که از این تعداد ۸ روستا دارای شورای اسلامی و دهیار است و ۳۰ درصد از جمعیت شهرستان قرچک در این مناطق سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha