۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84939583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فناوران البرز برای ارتقای زیست بوم نوآوری و کارآفرینی فراخوانده شدند

کرج - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری استان البرز، فناوران و پژوهشگران عرصه دانش بنیان را برای ارتقای زیست بوم نوآوری و کارآفرینی این استان با حضور در نخستین رویداد " تانا" (توسعه و ارتقای زیست‌بوم نوآوری استان‌ها) فراخواند.

مهدی عباسی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رویداد " تانا" توسط پارک علم و فناوری البرز با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استانداری البرز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه در جهانشهر کرج برگزار می شود.
وی بیان داشت: دراین رویداد که ویژه ارایه طرح‌های دانش‌بنیان به سرمایه‌گذار، عرضه فناوری و امضای توافق‌نامه‌های همکاری است علاوه بر برگزاری نمایشگاه عرضه فناوری، راهکارهای انتقال فناوری و راهکارهای همکاری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع مختلف به‌ویژه صنایع بزرگ موردتوجه قرار گرفته است.

عباسی اضافه کرد: مواد اولیه و فرمولاسیون غذایی، تولید گیاهی، تولیدات دام، طیور، آبزیان، زنبورعسل و گرده‌افشانی  از جمله محورهای رویداد " تانا" (توسعه و ارتقای زیست‌بوم نوآوری استان‌ها)   با حضور شرکت‌ها و برندهای بزرگ و معتبر  در البرز است .
رییس پارک علم و فناوری البرز خاطرنشان کرد: در این رویداد تعدادی از سرمایه‌گذاران بزرگ کشور، مسوولان ملی و استانی، صاحبان ایده، نوآوری ، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و علاقه‌مندان زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی، باهدف شبکه‌سازی میان صاحبان نیاز و ایده و سرمایه‌گذاران و سرمایه پذیران در ۲ بخش اصلی ارایه‌های شفاهی و عرضه فناوری، حضور خواهند یافت.
وی گفت: در این رویداد شرکت‌های متقاضی جذب سرمایه‌گذار در حضور سرمایه‌گذارانی که در رویداد دعوت‌شده‌اند، ایده‌ها و طرح‌های خود را بیان و ارایه می کنند بنابراین درصورتی‌که سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در آن طرح شوند، آن موضوع پیگیری و منجر به عقد قرارداد می‌شود تا درنهایت طرح‌ها تجاری‌سازی شود.
 عباسی با اشاره به اینکه رویداد مذکور به‌صورت دوره‌ای با موضوعات مختلف در استان البرز برگزار خواهد شد، یادآور شد: پارک علم و فناوری استان البرز در تلاش است چتر حمایتی و زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی را به همه شهرستان‌های استان البرز توسعه دهد که بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد به شماره تماس ۰۹۳۳۵۸۸۷۰۸۴ تماس بگیرند.
 در رویداد  " تانا"  (توسعه و ارتقای زیست‌بوم نوآوری استان‌ها)  وزارت جهاد کشاورزی، جهاددانشگاهی، صندوق نوآوری و شکوفایی، بنیاد برکت، صنایع پیشرفته آستان قدس رضوی، شرکت شهرک‌های صنعتی، صندوق‌های پژوهش و فناوری، شرکت‌ها و برندهای صنایع غذایی به‌ویژه شیرینی و شکلات و  از بخش‌های دولتی و خصوصی حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha