فوتی‌های تصادف در بیمارستان‌های خراسان‌شمالی بیش از میانگین کشوری است

بجنورد-ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: شمار قربانیان سوانح رانندگی که در بیمارستان‌های استان فوت شدند نسبت به میانگین کشوری بالاتر است که در این زمینه باید بررسی لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رشیدی روز شنبه در نشست کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اظهار داشت: شماری از قربانیان سوانح جاده ای به علت شدت ضربه، در صحنه جان خود را از دست می دهند، شماری در حین انتقال به مراکز درمانی و برخی هم در بیمارستان ها فوت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید علت بالا بودن شمار فوت شدگان سوانح رانندگی در بیمارستان های استان، توسط دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر، پزشکی قانونی و اورژانس بررسی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم در این نشست از برگزاری مانور روز بدون حادثه در ۲۹ آبان ماه جاری خبر داد.

محمد مشتری اظهار داشت: این مانور به مناسبت روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مانور نهادهای مختلف از جمله پلیس راه، دفتر مدیریت بحران استانداری، اورژانس و هلال احمر مشارکت دارند.

وی درباره آمادگی ها برای خدمات رسانی در طرح زمستانه گفت: اقدامات لازم برای تامین، تعمیر و تجهیز ماشین آلات زمستانی انجام شده است و تامین و دپوی شن و نمک مورد نیاز هم پیگیری می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی درباره تصادفات در محور بجنورد- باباامان گفت: جمع آوری گاردریل های رفوژ میانی این مسیر و نصب نیم‌نیوجرسی به منظور ارتقای ایمنی در دستور کار است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha