۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84940462
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پایان هفته در چهارمحال و بختیاری بارانی است

۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۱
کد خبر: 84940462
پایان هفته در چهارمحال و بختیاری بارانی است

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز چهارشنبه با ورود یک موج بارشی، باران و برف استان را فرا می‌گیرد و بیشترین فعالیت این سامانه برای روز پنجشنبه و در مناطقی از لردگان، کوهرنگ، اردل، فارسان و کیار است.

معصومه نوروزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شکل‌گیری پدیده مه‌گرفتگی در برخی نقاط استان در صبح روز یکشنبه، گفت: این پدیده دید افقی در شهرکرد را به ۱۰۰ متر کاهش داد که بر اثر ریزش هوای سرد بر رطوبت موجود در جو پدیده مه‌گرفتگی در استان شکل گرفت، که این پدیده در مناطقی از شهرکرد، گردنه‌ها و محور بروجن به لردگان بیش از دیگر مناطق استان است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز مه‌ صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود و دما به صورت نسبی کاهش می‌یابد.

وی اظهار داشت: صبح روز یکشنبه شهرکرد، بلداجی و سورشجان با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، همچنین استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha