جام جهانی قطر، افتخاری برای جهان اسلام است

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم فوتبال الجزایر گفت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بهترین میزبانی ادوار این تورنمنت خواهد بود و یک افتخار برای جهان عرب و اسلام است.

به گزارش ایرنا، رباح سعدان سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال الجزایر در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی قطر گفت: جام جهانی ۲۰۲۲ نمونه بارز یک برنامه‌ریزی کامل است و  قطر پیش از آغاز مسابقات موفق شد تمام امکانات را به بهترین شکل ممکن مهیا کند. تمام زیرساخت های برگزاری جام جهانی فوتبال از جمله استادیوم‌ها آماده پذیرایی از تمام تیم‌ها و ستارگان جهان است.

 وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در ماه های پایانی سال میلادی افزود: جام جهانی در دوره زمستانی بین نوامبر و دسامبر برگزار می‌شود که به بازیکنان کمک می‌کند تا از نظر عملکرد و آمادگی جسمانی بالایی برخوردار شوند.

 سعدان تاکید کرد: جام جهانی قطر فرصتی برای معرفی فرهنگ اصیل قطری و حتی عربی است مردم قطر با با فراهم کردن فضایی راحت و پذیرایی خوب از دیگر کشورها متمایز خواهند شد و این افتخاری برای کشورهای عربی و اسلامی است.

رباح سعدان که در ۳ دوره جام جهانی (۱۹۸۲، ۱۹۸۶ و ۲۰۱۰) به عنوان سرمربی تیم حضور داشته گفت: هماهنگی در تیم قطر بسیار زیاد است و تمام شرایط و امکانات برای موفقیت آنان فراهم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha