۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84940996
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

جشنواره میوه و غذای قومس در دانشگاه سمنان برپا شد

سمنان- ایرنا- معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان گفت: جشنواره میوه و غذای قومس به همت انجمن علمی علوم و صنایع غذایی دانشگاه از امروز یکشنبه برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اشکان جبلی جوان روز یکشنبه به رسانه ها ابراز داشت: جشنواره میوه و غذای قومس همراه با عرضه محصولات متنوع به همت انجمن علمی علوم و صنایع غذایی دانشگاه سمنان گشایش یافت.

وی گفت: غذای سالم ، غذای محلی کلیه مناطق کشور ، غذای ساده و ارزان ، فرآورده های میوه ، غذاهای نوآورانه ، کیک و شیرینی های محلی، نان محلی و نوشیدنی های محلی و سالم از محورهای این جشنواره است.

وی با بیان اینکه ۵۹ انجمن علمی در دانشگاه سمنان فعال است افزود : این جشنواره به همت انجمن علمی علوم و صنایع غذایی دانشگاه سمنان به منظور ارائه محصولات غذایی برپا شده است.

وی ایجاد نشاط اجتماعی در بین دانشجویان ، ارائه محصولات از تولید به مصرف ، و معرفی محصولات و غذاهای  بومی و محلی را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد : برگزاری این گونه جشنواره ها تمرینی برای ورود دانشجویان به بازار کار و تمرین کارآفرینی است .

به گفته جبلی جوان ، برگزاری کارگاههای آموزشی آشپزی ، مسابقات آشپزی و برگزاری مسابقات و ورزش های بومی محلی، از دیگر برنامه های این جشنواره در دانشگاه سمنان است.

جشنواره میوه و غذای قومس تا ۲۴ آبان در ضلع جنوبی سالن همایش های شهید سلیمانی دانشگاه سمنان به روی علاقه مندان گشوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha