امام جمعه اهل سنت خاش: رفتار و گفتارمان نباید مورد سوء استفاده دشمن قرار گیرد

زاهدان - ایرنا - امام جمعه اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ایران اسلامی خانه ما است و از خداوند متعال می خواهیم که این خانه را حفظ کند، گفت: ما باید در نوع رفتار و گفتارمان آگاه باشیم که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد.

به گزارش ایرنا، مولوی محمدعلی شهنوازی روز دوشنبه در همایش تحکیم وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان که با حضور هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبری معظم انقلاب اسلامی، علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش سفیدان استان برگزار شد، افزود: هشت سال جنگ نابرابرانه بر نظام تحمیل شد و مردم برای دفاع از امنیت کشور جان دادند.

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان شیعه و سنی جوانان برای حفظ و حراست از ایران اسلامی راهی جبهه ها شدند تا امنیت کشور حفظ شود.

امام جمعه اهل سنت خاش اظهارداشت: امروز دشمن به دنبال از بین بردن وحدت و امنیت در کشور بویژه در سیستان و بلوچستان است.

وی با تاکید بر اینکه پیروی از خداوند بسیاری از مشکلات را برطرف می کند، اظهارداشت: اگر ما امروز به قرآن عمل نکنیم، دچار مشکلات زیادی خواهیم شد.

امروز دشمن به دنبال از بین بردن وحدت و امنیت در کشور بویژه در سیستان و بلوچستان استمولوی شهنوازی تاکید کرد: نباید زمینه حضور دشمن را در کشور فراهم کنیم و باید هوشیار باشیم.

وی بیان کرد: ما باید آگاه باشیم در نوع رفتار و نوع گفتار خودمان که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد. 

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری به همراه هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

حاج علی اکبری قرار است تدابیر عالی رهبر انقلاب برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان بگذارد.

عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با ایشان دیدار کرد.

امام جمعه اهل سنت خاش: رفتار و گفتارمان نباید مورد سوء استفاده دشمن قرار گیرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha