ارائه خدمات عمومی در خراسان جنوبی نیاز به ارتقا دارد

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از محرومیت‌های استان، ضعف در ارائه خدمات عمومی به‌ویژه در حوزه ماموریتی شهرداری‌هاست که ارائه این نوع خدمات به شهروندان باید ارتقا یابد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده روز دوشنبه در نشست تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اظهار داشت: خراسان جنوبی از محرومیت‌های مزمن رنج می‌برد لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به جنوب خراسان از مسئولان خواستند که به این خطه سفر کنند و در راستای رفع محرومیت‌های موجود، اقدامات اساسی انجام دهند.

وی افزود: با توجه به عضویت شهرداری‌های استان در سازمان همیاری شهرداری‌ها، این مجموعه باید با کار مبتنی بر تعاون که نفع آن به عموم مردم استان نیز می‌رسد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خطه زرخیر خراسان جنوبی چون مرز و معادن گام‌های موثری را در راستای توسعه استان بردارد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: سازمان همیاری شهرداری‌ها باید با اقدامات خلاقانه و بهره‌گیری از ظرفیت فعالیت‌های اقتصادی در راستای تولید ثروت که به‌صورت باقیات صالحات باقی خواهد ماند، گام بردارد.

وی با اشاره به آیه ۱۴ سوره آل عمران ادامه داد: انسان تا آخرین لحظه عمر خود نیز از حالتی به حالت دیگر در حال تودیع و معارفه است به عنوان نمونه از حالت بی‌سوادی تودیع و به حالت باسوادی معارفه می‌شود یا از حالت بیماری تودیع و به حالت سلامت معارفه می‌شود و این موضوع مهم در همه مراحل زندگی انسان جاری و ساری است.

عباس‌زاده گفت: عیار اهل تقوا از این طریق برای خداوند مشخص می‌شود و این مساله تذکری برای ماست تا بتوانیم خود را برای تودیع نهایی آماده کنیم و سربلند از این دنیا برویم.

وی عملکرد مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به شرایط مترتب بر این سازمان، فعالیت‌های خوبی در این مجموعه صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اعضای جدید هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان در این دوره، دورنمای شایسته‌ای را برای سازمان تعریف کرده‌اند لذا باید با کار و تلاش مضاعف، به جایگاه واقعی خود برسد و در این راستا از ظرفیت‌های قانونی و کاری خود نیز برای ارتقای شهرداری‌ها بهره ببرد.

در این نشست از خدمات "مسعود قلی‌زاده" مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان جنوبی قدردانی و سید "محمد اسماعیل فاطمی" با حکم استاندار به عنوان مدیرعامل این سازمان معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha