مخالفت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تحقیق آمریکا درباره ترور خبرنگار الجزیره

تهران- ایرنا- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دوشنبه شب با تصمیم وزارت دادگستری آمریکا برای تحقیقات مستقل درباره ترور «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه الجزیره مخالفت کرد.

به گزارش ایرنا از الجزیره، بنی گانتس در بیانیه‌ای گفت: تصمیم وزارت دادگستری آمریکا برای انجام تحقیقاتی درباره درگذشت شیرین ابوعاقله یک اشتباه است.

وبگاه خبری آکسیوس ساعتی پیش گزارش داد که وزارت دادگستری آمریکا به رژیم صهیونیستی خبر داده است که قصد دارد توسط اف بی آی تحقیقاتی را درباره ترور ابوعاقله آغاز کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: من به مسئولان آمریکایی پیام دادم که ما از نظامیان اسرائیلی حمایت می‌کنیم و با تحقیقات خارجی همکاری نخواهیم کرد.

وی مدعی شد: ارتش اسرائیل تحقیقاتی حرفه‌ای و مستقل انجام داد و نتایج آن را با تمام جزئیات به طرف آمریکایی ارائه کرد.

از سوی دیگر روزنامه هاآرتص به نقل از مقام‌های صهیونیستی گزارش داد، تحقیقات واشنگتن نمادین است و بدون تائید وزارت خارجه آمریکا و توافق با اسرائیل انجام نخواهد شد.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با یورش به اردوگاه جنین در سرزمین‌های اشغالی "شیرین ابوعاقله" خبرنگار شبکه خبری الجزیره را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. شهادت این خبرنگار تاکنون بازتاب‌های وسیعی داشته است.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین با اعلام این خبر افزود: این خبرنگار هنگام پوشش خبری یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین در شمال کرانه غربی در حالیکه جلیقه خبرنگاری بر تن داشت، از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و کشته شد و «علی السمودی» تهیه‌کننده این شبکه نیز زخمی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha