۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84943503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس ثبت احوال گناوه:  فرایند صدور کارت هوشمند ملی متحول شده است

گناوه – ایرنا – رئیس اداره ثبت احوال گناوه گفت: باتوجه به برنامه و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم، تحول خوبی در صدور و دریافت کارت هوشمند ملی نسبت به سال‌های قبل از آن در این شهرستان صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، سعید میرزایی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی این شهرستان افزود: صدور کارت هوشمند ملی به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک، نقش بسزایی در توزیع عادلانه فرصت‌ها، کاهش بسیاری از هزینه‌های دولت و مردم دارد که تولید آن برخلاف گذشته که از خارج تامین می شد، در  داخل کشور به سرعت در حال انجام است.

وی اظهارداشت: در هفت ماه امسال روند دریافت کارت هوشمند ملی از سازمان ثبت احوال کشور رشد خوبی داشته است.

میرزایی گفت: در این مدت چهار هزار و ۵۳۱ قطعه کارت هوشمند ملی متقاضیان تحویل این اداره شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سه هزار و ۲۱۰ مورد افزایش داشته است.

رئیس اداره ثبت احوال گناوه ادامه داد: شمار کارت‌های هوشمند ملی تحویل شده به متقاضیان چهار هزار و ۱۶۹ نفر است که در مقایسه با مشابه سال قبل ۲  هزار و ۷۴۸ مورد افزایش نشان می دهد.

وی افزود: در هفت ماه امسال، ۲ هزار و ۸۲۳ نفر برای کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده اند که ۵۶۲ نفر بیش از مشابه سال قبل است.

میرزایی از متقاضیان کارت هوشمند ملی که پیامک تحویل برای آنها ارسال می شود خواست هرچه زودتر به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

رئیس ثبت احوال گناوه:  فرایند صدور کارت هوشمند ملی متحول شده است

میرزایی، میزان ولادت هفت ماه امسال شهرستان را ۶۸۲ نفر اعلام کرد و گفت: در این مدت ۲۸۹ واقعه ازدواج ثبت شده است.

رئیس اداره ثبت احوال گناوه گفت: اساس تصمیم گیری و برنامه ریزی های کلان کشور برمبنای آمار است که سازمان ثبت احوال در این زمینه نقش بسیار تعیین کننده ای با ثبت چهار واقعه حیاتی دارد.

معاون  برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: شورای ثبت وقایع حیاتی  دارای اساسنامه و آیین نامه است و اعضای آن باید به برگزاری جلسات و تصمیم هایی که گرفته می‌شود، اهتمام جدی ورزند.

احمد لیراوی افزود: مصوبه‌هایی که در جلسه این شورا اتخاذ می شود باید اطلاع رسانی و برای تمامی اعضا، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران به صورت مکتوب ارایه و اجرایی شود.

وی اظهارداشت: جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی در بخش ریگ با نظارت بخشدار  فعال شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه بر ارتباط و تعامل بین اعضای شورا تاکید کرد و گفت: اعضا باید از جزیره‌ای عمل کردن پرهیز کنند و با هم ارتباط قوی داشته باشند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای جمعیت ۱۰۵ هزار نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha