۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 84944778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خط حمله نقطه قوت تیم ملی فوتبال است

اصفهان - ایرنا - حسن حاج‌رسولیها کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: مهاجمان تیم ملی ایران در جام جهانی قطر نقطه قوت تیم هستند و برای برتری مقابل حریفان باید بر قابلیت این بازیکنان امیدوار باشیم.

حاج‌رسولیها روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور سردار آزمون، مهدی طارمی  و کریم انصاری‌فرد در فهرست مهاجمان تیم ملی می‌تواند امید به برتری مقابل حریفان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: بازیکنان دیگر پُست‌های تیم نیز نفرات خوبی هستند اما برای پیروزی بر حریفان باید حساب ویژه ای بر روی مهاجمان داشته باشیم.

این کارشناس اصفهانی فوتبال با بیان اینکه صعود تیم ملی ایران از گروه بسیار سخت است، اظهارداشت: دیگر تیم‌ها بطور حتم تمرینات با برنامه و بیشتری نسبت به ایران داشته اند و تیم ملی کشورمان باید در روزهای باقی مانده تا آغاز مسابقات آمادگی خود را افزایش دهد.

وی گفت: بازیکنان ایران در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته‌اند و بازی شماری از آنان در باشگاه‌های کشورهای خارجی روند پیشرفت آنها را افزایش داده است و لژیونرها بی شک توانایی بیشتری خواهند داشت.

حاج‌رسولیها درباره تیم انگلیس نخستین رقیب ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: با تیم بزرگی مسابقه داریم، انگلیس در سطح ملی و باشگاهی از تراز بالایی برخودار است و بی شک بازی سختی خواهیم داشت.

وی اظهارداشت: انگلیس، ولز و آمریکا رقیبان قدرت مندی برای ایران هستند و صعود به مرحله بعد به سادگی نخواهد بود.

ایران در گروه دوم رقابت‌های جام‌جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز هم‌گروه است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha