۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی اردبیل فعال است

اردبیل-ایرنا- سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۷۰۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری شده و در حال فعالیت هستند.

به گزارش ایرنا، روح الله برادران حیدری روز چهارشنبه در بازدید از طرح‌های در حال اجرای شهرک صنعتی اردبیل۲ اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد واحدهای صنعتی استان در شهرکهای صنعتی مستقر است و ۱۳ هزار نفر دراین واحدها مشغول به کار هستند.

وی افزود: یک هزار و ۵۰۰ قرارداد در دوران فعالیت شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل با سرمایه گذاران قرارداد منعقد شده که از این تعداد تاکنون ۷۰۰واحد موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده و در این شهرکها در حال فعالیت هستند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه رفع کمبودها و حل مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: تامین زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی به طور ویژه پیگیری و عملیاتی خواهد شد تا با حرکت چرخ‌های صنعت، شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان اردبیل باشیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با همراهی مسئولان استانی و ملی، اعتبارات مناسبی برای تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی تخصیص یابد تا با رفع مشکلات و تنگناهای زیرساختی به رونق و توسعه این بخش کمک کنیم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای افزایش تولید و اشتغال استان وجود دارد، ادامه داد: در چند سال گذشته گام‌های بسیار بزرگی در راستای جهش تولید در صنعت استان برداشته شده که این اقدامات با سرعت هرچه تمام‌تر در شهرک‌های صنعتی ادامه خواهد داشت.

برادران حیدری نمونه بارز این اقدامات را اجرای طرح‌های عمرانی متعدد در شهرک‌های صنعتی استان برشمرد و گفت: به منظور تحقق شعار سال و با برنامه‌های حمایتی مختلفی که در شهرک‌های صنعتی از سرمایه گذاران انجام می‌شود تلاش خواهیم کرد تا حجم ورودی سرمایه گذاری‌ها در استان افزایش یابد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha