۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 84944949
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نزدیک به دو هزار پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در اردبیل تشکیل شد

اردبیل- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از تشکیل نزدیک به دو هزار پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا طی مدت هشت ماه در استان خبر داد و گفت: در این مدت متخلفین اقتصادی بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

 به گزارش خبرنگار ایرنا علی رحیمی آذر در دیدار با فرماندار خلخال اعلام کرد: نتیجه ۳ هزارو ۲۵۰  مورد بازرسی، گشت و نظارت از سطح واحدهای صنفی استان اردبیل در طول هشت ماهه امسال تشکیل یک هزار و ۹۹۶  پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در شعبات تعزیرات حکومتی این استان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: بیشترین تخلفات در بخش کالا و خدمات مربوط به گرانفروشی عرضه خارج از شبکه، کم فروشی، اخفاء، تقلب ، احتکار و خرید کالا برخلاف ضوابط است که پرونده‌های متخلفین پس از ارجاع در شعبات مختلف مورد رسیدگی واقع و متخلفین به پرداخت جریمه و نصب بنر تخلف محکوم شده‌اند.

 وی از کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های تخلفات صنفی در استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: زمان رسیدگی و صدور حکم برای پرونده‌های تخلفات فروش کالا و خدمات ۵ روز و همچنین زمان رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و فروش کالای خارج از شبکه توزیع ۱۹ روز است.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از تشکیل ۹۵۰ پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در طول هشت ماهه امسال در اداره تعزیرات حکومتی خلخال خبر داد و اعلام کرد: با تلاش و پیگیری مدیر و کارکنان شعبه خلخال علاوه بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده های تخلفات صنفی سطح بازرسی، نظارت و تشکیل پرونده مربوط به تخلفات صنفی ازجمله گرانفروشی، کم‌فروشی و قاچاق کالا نیز در این شهرستان در ۸ ماهه امسال نسبت به سال گذشته روند صعودی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha