پیکر شهید حافظ امنیت در زادگاهش شاهین دژ تشییع و به خاک سپرده شد

مهاباد - ایرنا - - پیکر مطهر شهید حافظ امنیت سردار پاسدار «رضا الماسی» که شامگاه سه‌شنبه بدست اغتشاشگران در بوکان به شهادت رسید، در زادگاهش شاهین دژ تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر مطهر این شهید والامقام روز چهارشنبه با حضور جمع زیادی از مردم، مسوولان اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همرزمان شهید، از مقابل فرماندهی سپاه شاهین دژ تشییع و در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری شد.

شهید سردار رضا الماسی سه‌شنبه شب بدست اغتشاشگران ناشناس در جاده حصار در بوکان با شلیک گلوله از سلاح کمری اغتشاشگران مورد هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

پیکر شهید حافظ امنیت در زادگاهش شاهین دژ تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر پاک این شهید صبح امروز پس از تشییع در بوکان برای خاکسپاری به شاهین دژ منتقل شد.
شمار زیادی از مردم شاهین دژ پیکر پاک این شهید را با سر دادن شعار مرگ بر فتنه گر و مرگ با آمریکا از میدان شهرداری تا گلزار شهدا بدرقه کردند.

شب گذشته بدنبال فراخوان گروهک‌های معاند، در محله‌های ابوذر، جاده حصار، سالمندان و بلوار کردستان تجمع‌هایی برگزار و با ایجاد راهبندان از تردد خودروها جلوگیری کرده و شعارهای ساختار شکنانه سر دادند،  اغتشاشگران همچنین یک واحد صنفی قنادی به نام (ژاورو) را در محله جاده حصار که در اعتصاب شرکت نکرده بود را به آتش کشیدند.

شهرستان شاهین دژ در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و ۵۵۰ شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha