۸۰۰ شغل توسط گروه‌های جهادی در همدان ایجاد شد

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان بسیج را پیشتاز در حل بسیاری از مشکلات استان دانست و گفت: در سال‌جاری ۸۰۰ شغل توسط گروه‌های جهادی در همدان ایجاد شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار مظاهر مجیدی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از بودجه تخصیص استانی برای ایجاد اشتغال گروه های جهادی اختصاص داده شد که موجب اشتغال ۸۰۰ نفر شده است. 

وی از فعالیت هزار و ۸۰۰ گروه جهادی در استان همدان خبر داد و افزود: ۸۰۰ صندوق قرض الحسنه وابسته به این نهاد تسهیلات اشتغال پرداخت می کنند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان نقش بسیج در شکل گیری جمهوری اسلامی را چشمگیر برشمرد و اظهار داشت: در استان همدان هزار و ۸۰۰ پایگاه مقاومت در گردان ها و گروه های جهادی فعال هستند که امروزه جذب جوانان و نوجوانان در بسیج در دستور کار قرار دارد. 

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی استان از ظرفیت نیروهای متخصص بهره مند است گفت: آبرسانی به ۱۶۰ روستای دارای بحران آب با حدود ۴۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی از اقدامات بسیج سازندگی در یکسال اخیر است. 

سردار مجیدی اظهار داشت: در حوزه آسیب‌های محلات اقدامات خوبی در استان صورت گرفته که اردوگاه صیانت در منطقه نهاوند مرکزی به منظور مهارت‌آموزی همراه با درمان معتادین راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه خوشبختانه در مدارس و دانشگاه‌ها همایش‌های موثری برگزار می‌شود گفت: در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید همدان در سال آینده اعتبارات لازم دیده شده و برنامه های مطلوبی پیش بینی شده است.

سردار مجیدی با بیان اینکه مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان با حمایت استاندار برای ایجاد مشاغل خانگی اختصاص می‌یابد گفت: احداث ۸۰۰ مسکن در استان با کمک گروه های جهادی در دستور کار قرار دارد که  احداث ۱۳۰ واحد آغاز شده و ۶۵ واحد نیز در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha