۵۱ زندانی جرایم غیرعمد استان سمنان نیازمند کمک خیران هستند

سمنان - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان گفت: ۵۱ زندانی جرایم غیرعمد در استان چشم‌انتظار کمک خیران برای آزادی هستند.

سیدهادی نقیبی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۱ زندانی جرایم غیر عمد در استان سمنان به دلیل مسایل و محکومیت‌های مالی، مهریه، نفقه زندانی هستند.
مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان بیان کرد: رسانه با اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه نقشی مهم در جذب کمک خیران در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دارد و انتظار می‌رود در این بخش بیش از پیش یاریگر باشد.
وی ادامه داد: آزادی افراد جرایم غیرعمد کمک بزرگی به خانواده‌های آنان و جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.
نقیبی تصریح کرد: انتظار می‌رود افرادی که تمکن مالی دارند و از وضعیت خوبی مالی برخوردار هستند بیش از پیش در زمینه کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همراه باشند.
وی اضافه کرد: مردم استان سمنان می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره حساب های ۰۱۰۵۷۰۱۶۸۷۰۰۵ نزد بانک ملی و شماره حساب جام ۱۰-۳۲۵۱۷۸۵۹ بانک ملت به حساب ستاد دیه این استان واریز کنند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان سمنان اظهار داشت: شهروندان می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۷۸۵۸۵ نزد بانک ملی پرداخت کنند و در این روش نیاز به مراجعه به بانک نیست و شهروندان از خانه می‌توانند کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۴۹ زندانی جرایم غیرعمد در استان از ابتدای امسال تا هفتم آبان با کمک خیران آزاد شدند. برپایه گزارش‌ها ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی ۴۷ زندانی جرائم غیرعمد استان سمنان بود که از مجموع این بدهی، بخشی مورد احسان قرار گرفت و بخشی با آورده زندانیان و همچنین کمک خیران تامین و به آزادی زندانیان منجر شد و ۲ نفر با ارایه مشاوره صلح و سازش آزاد شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha