۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 84946564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی قصد ضربه زدن به کشور را دارد

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت گفت: مدیران و مسئولان ما باید برای عرصه مجازی، شبکه‌های اجتماعی و اینترنت باید چاره اندیشی کنند زیرا دشمن می خواهد از این راه به کشور ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌اهای این هفته آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه رشت با بیان اینکه دشمن با به راه انداختن جنگ مبهم ترکیبی قصد دارد به زعم خود ملت را از راه‌ و مسیرش دور کنند، افزود: دغدغه دنیای استکبار، مدیریت جمهوری اسلامی و قدرت مانور این مدیریت در جهان است لذا این جنگ ترکیبی را به راه انداخته  تا جمهوری اسلامی را به سمت جنگ و آشوب های داخلی اعم از قومی و مذهبی و شیعه و سنی بکشاند اما آنان کورخوانده‌اند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کشور خود را مدیون جانفشانی بسیجی‌ها می‌داند، بیان کرد: نه اینکه جمهوری اسلامی بچه بازی‌ها و ترقه بازی‌های اخیر را نبیند، می بیند اما به وقتش اینها را سرجایشان می نشاند و به وقتش هم به سراغ یکایک بانیان این اتفاقات اخیر می رود زیرا رافت اسلامی هم حدی دارد.
 آیت الله فلاحتی گفت: یک روز آمریکا غول اقتصادی و پیشران برخی صنایع بود اما از سال ۱۹۱۷ اتحاد جماهیر شوروی رقیب بلامنازع آن شد و روسیه به این رقابت ادامه داد و آمریکا  برای اینکه این رقیب را از بین ببرد آن را درگیر جنگ ترکیبی در اوکراین کرد زیرا عقب ماندگی روسیه برای او خوشایند است.
خطیب جمعه رشت ادامه داد: از سوی دیگر چین بعنوان قدرت اقتصادی دنیا در حال در نوردیدن دنیاست و برای آمریکا دشوار است که ۲ قدرت بزرگ جهان مانند روسیه و ایران در کنار چین قرار گرفته اند و از آن حمایت می کنند؛ زیرا این موضوع میدان را در معادلات اقتصادی و نظامی برای آمریکا از بین می برد، لذا همه تلاشش را می کند که در چین جنگ ترکیبی راه بیاندازد که این قدرت اقتصادی نیز نتواند به ادامه حیات اقتصادی بپردازد.

آیت الله فلاحتی اظهار داشت: این جنگ ترکیبی در ایران برای حذف این دو معادله مثبت است که اول ایران را وادار به تغییر در عرصه حکومت کند و دوم جدایی میان حکومت و دین ایجاد کند؛ کاری که در ترکیه، سوریه و لبنان کردند؛ حکومتی لائیک که دین از سیاست فاصله بگیرد چون اگر دین کنار حکومت باشد آن حکومت مانند ایران قوی می شود و تحمل ایران قوی برای استکبار جهانی سخت است.
وی گفت: لذا دشمن  از همه ابزارها در این جنگ ترکیبی استفاده می کنند تا جمهوری اسلامی به جنگ و آشوب های داخلی مثل شیعه و سنی کشیده شود مانند سوریه که از شعارهای مخالفت با  حاکمیت شروع کردند تا داعش نمود پیدا کرد و مردم را زنده زنده می کشتند.  

امام جمعه رشت تصریح کرد: اینها در ایران دنبال چنین معادله ای هستند ومی خواهند در ایران در سه عرصه کار کنند اول جنگ کوتاه مدت راه بیاندازند و راه بیافتند در خیابان مردم را بکشند که رعب به جان مردم بیاندازند؛ اینها کور خوانده اند ملت ایران ملت سوریه و عراق لبنان نیست؛ ملت ایران ملتی است که قدرت های ظالم را به زانو درآورده است و تمام دشمنان این کشور و سرزمین را به خاک ذلت خواهد نشاند.
آیت الله فلاحتی افزود: شما فریب خوردگان و تبکاران! دو ماه است آدم می کشید اما بدانید هر چه شما ملت ما را بکشید ملت ما خشمشان و نفرتشان از شما آمریکایی ها، صهیونیست ها،  بهائیان، سلطنت طلبان و منافقان بیشتر خواهد شد و ملت ما می فهمند راهشان روشن و پر برکت است لذا ملت ما را نترسانید چون شما خودتان ضرر می کنید.

وی خطاب به کسانی که اعتراضات صنفی دارند، گفت: مراقبت کنید اعتراضات صنفی شما بگونه ای نباشد که دشمن در آن نفوذ کند، راهتان را جدا کنید چون دشمن همین را می خواهد تا امنیت این کشور و ملت را در هم ریخته و در گام بلند مدت می خواهند جمهوری اسلامی را چنان کنند که حکومتش را از دین جدا کند و به طور قطع تیرشان به سنگ می خورد.  
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha